Al kisah tentang Ulama E- Class PAS

on Monday, March 8, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Harusani berbohong, itulah ayat yang nak keluar dari mulut ulama E-Class ahmad awang sebenarnya, tetapi untuk menjaga prestage e-classnya dia kata 'harusani tokok tambah cerita' kesombongan ahmad awang menjadi tajuk cerita pimpinan pas di perak selepas pru 12 lepas, ahmad awang dengan angkuh dan sombongnya menolak syor untuk membentuk satu kerajaan campuran antara umno dan pas, supaya pemerintahan kerajaan melayu dan islam menjadi lebih kuat di perak.

Malangnya ular-mak yang berkelulusan india ini menolak cadangan mufti perak itu, sambil mengatakan yang pas lebih rela bersekongkol dengan kafir harbi dari berkerja sama dengan umno yang kononnya zalim. 'kalau umno zalim dah lama pas di haramkan beb' itu lah perangai ular-mak e-class bernama ahmad awang.

Menurut cerita dari berberapa bloggers pas yang det jumpa di permatang pasir dulu, (bloggers ini bukan pro UG tapi mereka cukup menyampah dengan dap) ahmad awang ni sebenarnya penakut, semasa pembahagian kerusi dun dan parlimen di perak, haji hadi ada meminta ahmad awang untuk bertanding kerusi dun, tetapi ahmad awang menolaknya kerana tidak mahu bertanding melawan tajul rosli di dun pengkalan hulu, katanya ana pasti kalah, jadi haji hadi tukar pula seat dia minta dia bertanding di kubu gajah bertarung dengan raja ahmad zainuddin, tempat itu pun di tolak ahmad awang dengan alasan yang sama, banyak tempat yang haji hadi offer kat dia tapi semuanya di tolak dengan alasan yang sama, lalu haji hadi dan pas pusat membuat keputusan yang ahmad awang tidak payah bertanding.

Ketakutan ahmad awang berbaloi-baloi bila pakatan sial menang di perak, tambah berbaloi-baloi lagi bila pas parti yang paling banyak bertanding dan paling sedikit menangnya di angkat wakilnya menjadi mb sudah tentu atas ehsan dap, dan bermula dari hari itulah kesombongan dan keangkuhan ahmad bin awang menjadi-jadi.

sumber : darulehsantoday

link

Nik Aziz bidas Mufti Perak


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.