Ziana Zain dan Rosmah Mansor difitnah

on Thursday, October 8, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Memalukan !!! itu lah yang PB boleh katakan bila membaca blogger PAS iaitu kerabu bersuara.blogspot.com yang membuat fitnah paling dasyat dengan menuduh melakukan fitnah Ziana Zain pernah ditangkap khalwat oleh bersama PM DS Najib .

Selain itu ,mereka juga fitnah Rosmah Mansor dengan mengatakan bangla karpet menjadi pemuas nafsunya . Subhana allah !!...

klik disini http://www.kerabubersuara.blogspot.com/2009/10/pendedahan-panas-pemuas-nafsu-rosmah.html

Jika perkara ini tidak benar , kita berdoa agar orang yang membawa fitnah ini dan penulis blog kerabu bersuara ini menerima pembalasan dari Allah kerana fitnah jahatnya ini . Pembangkang memang sanggup melakukan apa saja ,fitnah ini semua demi kuasa politik .Harap Ziana Zain menyaman pihak yang menyebarkan fitnah ini @ melakukan kenyataan media secara rasmi bagi membersihkan diri beliau dan keluarganya dari fitnah liar ini .


One Response

  1. Anonymous says:

    tak caya?tanya isa samad ahli kf haram tu.dia simpan gambar najib berkain tuala dalam hotel di PD.kau memang X nk caya kau dah taksub ngan dia.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.