N31 Bagan Pinang: Gaduh lagi perbuatan samseng PAS

on Saturday, October 10, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

update:5-6ptg
Berita yang Pisau terima, 2 orang Pemuda Umno ditahan oleh Pengganas PAS ,Pemuda Umno mendapat laporan dari command center terus bergegas ke tempat kejadian di SI Rusa,Kg Baru di Bagan Pinang.

Apabila anggota pemuda umno tiba ditempat kejadian,pengganas PAS telah membuat provokasi dan berlaku kekecohan.Dalam masa kekecohan itu seorang anggota Polis berpakaian preman dipukul dengan mengunakan helmet oleh Pengganas PAS. 2 orang pemuda Umno telah membantu anggota polis tersebut,buktinya seperti gambar di bawah.

Rentetan dari pergaduhan itu,ketua polis negeri turun untuk meleraikan pergaduhan.Menurut Ketua Pemuda Negeri Sembilan Saudara Helmy,pihak BN beredar dari tempat kejadian atas menghormati saranan dari Ketua Polis Negeri.


Anggota polis preman cedera dipukul oleh pemuda PAS,



Pengganas PAS yang memukul anggota Polis telah melarikan diri dengan menaiki Myvi Biru bernombor plate BKD 1901. Kereta itu ditahan oleh Pemuda Umno,dan pihak polis menyuraikan kekecohan dan menahan kereta dan pengganas PAS berkenaan di Balai Polis




PAS sekali lagi berbohong,kononnya yang menyebabkan kecederaan kepada anggota Polis dicederakan oleh Pemuda Umno. Pisau berada ditempat kejadian,jangan cuba nak berbohong & fitnah.

Lihat tuan tuan, telah tersebar di facebook dan blog blog pakatan haprak,mereka menuduh pemuda umno mencederakan anggota polis, Pisau menjadi saksi pergaduhan tersebut,mereka masih mahu berbohong dan membuat fitnah.

Sila lihat video dibawah, kebodohan dan kedegilan PAS,mereka yang memulakan pergaduhan tetapi apabila berhadapan pegawai polis mereka menunjukkan seolah olah mereka yang teranaiya,bohong mereka seolah olah mereka diperlakukan dengan kejam. Pengganas PAS kini terkena buku dengan ruas. Walau pun pemuda Umno telah beredar,namun mereka tidak berpuas hati, dan selepas video ini diambil mereka telah bertelagah dengan pihak polis.



sumber : pisau.net

Di malam sebelum hari mengundi puak militan PAS mula mengamuk !!



gambar ehsan : pelantaqhujah.blogspot.com

Jika selama ini mereka hanya memilih gambar-gambar yang menunujukkan sikap baik mereka, tetapi malam ini pihak kami telah dapt merakamkan gambar-gambar sikap dan perangai mereka yang sebenar. Gambar yang menelanjangkan perangai militan mereka yang selama ini mereka selindungkan dibelakang kamera mereka dengan rapi dan rapat. Hari ini sikap sebenar mereka terlondeh di Bagan Pinang. Perangai liar yang dipelajari dari pkr dan sikap kiasu yang di perturunkan oleh DAPig kini mereka pertontonkan diBagan Pinang untuk dinilai oleh SATU MALAYSIA.


Keadaan tegang yang ditimbulkan oleh milita-militan hijau hamPAS
boleh anda saksikan disini


Mereka seperti dalam keadaan lupadiri


Apakah sebenarnya yang mereka perjuangkan?


Apakah yang dipegang oleh militan yang bertopeng itu?


Mereka sudah seperti kehilangan akal yang waras


Lihatlah lambang apa dibaju militan ini. Itulah lambang kiasu


Kini pihak pkr sudah boleh bergoyang kaki kerana
baghal-baghal ini sudahboleh menanggung beban


Anwar boleh bergembira, gembira melihat derita orang lain


Orang Awam ini(berkepala tanpa rambut) menjadi mangsa keadaan


Orang-orang berumur dari kalangan mereka adalah batu api


Tetapi mereka takutkan H1N1


Kereta orang awam ini tersangkut dek kerana perangai yang
mereka sengaja rancangkan
(atas dan bawah)




Apa yang ada dalam kepala mereka hanyalah sampah yang
dihumbankan dari ceramah-ceramah berisi kekotoran


Dan ada yang masih boleh 'enjoy' kerana tidak pernah memikirkan
apa yang bakal terjadi kelak kepada nasib bangsa.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Inilah puak yang kononnya berjuang atas nama islam,buat malu saja,macam militan pula...

  2. Anonymous says:

    AKU BENCI PAS....PARTI AJARAN SESAT....PARTI AMPUT SYAITAN...PARTI LAKNAT....MEMALUKAN ISLAM..KOU TANGGUNGLAH DOSA PAS NIK AZIZ...ULAMAK SESAT..BANGSAT LU...LU BUKAN ISLAM LU ISLE....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.