Kejutan oleh PAS Selangor !!!!

on Tuesday, October 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Maka terjawap sudah akan Kerajaan Perpaduan di antara Umno dan Pas. Sesi dialog bersama Hassan Ali bertempat di rumahnya yang di hadiri Ustaz Nasha dan beberapa pimpinan PAS yang lain telah dapat merungkai apa sebenarnya yang berlaku. artikel berkaitan ini

Isu kerajaan Perpaduan antara Pas dan Umno ini sebenarnya telah di bincangkan oleh seluruh pimpinan atasan Pas. Nik Ajis tiada dalam perbincangan ini. Pimpinan Pas telah sebulat suara untuk keluar dari Pakatan Pembangkang yang nampaknya sudah lari dari konsep asal mereka. campur Tangan Anwar dalam banyak isu juga telah membuatkan Pas meluat dalam pakatan Pembangkang ini.

Nik Ajis telah menyatakan ada individu dalam Pas yang cuba bargabung dengan Pas. Dan ternyata Nik Ajis telah silap dalam kenyataan nya. Seluruh Pimpinan Pas lah yang mencadangkan idea Kerajaan Perpaduan ini. Di ketuai oleh Haji Hadi sebagai Presiden dan seluruh majlis tertinggi Pas.

Husam Musa yang mana merupakan ketua Puak Edrogan lah yang telah meracuni Nik Ajis agar menolak dengan keras cadangan Kerajaan Perpaduan ini. Hussam memainkan peranan yang besar dalam membawa agenda Anwar meresap dalam politik Pas. Oleh sebab itu lah Individu seperti Haji Hadi, Ustaz Nasha, Hassan Ali dan beberapa pimpinan Pas telah di jadikan target utama Hussam Musa untuk menghancurkan Pas.

Kerajaan Perpaduan antara Pas dan Umno akan berlaku. Jadi marilah kita sama-sama mendoakannya agar Islam bersatu dalam membangunkan Malaysia ini. Dalam itu juga jangan kita memberi peluang kepada Musuh yang cuba menghancurkan perpaduan Islam ini. Puak Edrogan dalam Pas dan Anwar mesti ditentang agar mereka tahu kekuatan kita yang ingin lihat Perpaduan antara Islam terjalin.

Nik Ajis telah mengeluarkan Tuduhan kepada individu yang tidak bersalah. Dan wajar Nik Ajis memohon maaf atas tindakan nya yang kurang pengetahuan itu. Fitnah yang Nik Ajis lemparkan adalah sangat Berat Dosanya. Moga Nik Ajis sedar akan kesilapan yang di lakukan nya.


Komen PB

PB pelik mengapa Al Banjari pertikai tulisan Gomo
Adakah Al Banjari tidak dapat menerima kenyataan yang perkara itu benar dan ia tidak perlu didedahkan ?? Mengapa kisah pertemuan ini Al Banjari ingin masukkan dalam blognya pada hari Khamis dan menunggu orang lain menulis dahulu ?? Dia bercakap dalam blognya tentang amanah menulis dan kita nantikan pulak apa dia sembunyikan fakta sebenar semasa pertemuan dengan Hassan Ali dan Nasharuddin itu .


3 Responses

  1. Anonymous says:

    dia ni nak kata apa sebenarnya

  2. Salam bro, mulai hari ini, puak-puak pakatan ini jangan asyik nak tuduh UMNO yang macam hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong..... dia oranglah yang mula-mula nak berpakat dengan UMNO...

  3. Anonymous says:

    Tak kelapaq nak bergabung dengan UMNO yang penuh dengan najis rasuah!...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.