Tantawi dan Salehuddin ketaq sehingga gagal kemuka nama mangsa ditetak pedang samurai

on Friday, October 9, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


PORT DICKSON 9 Okt. - Pakatan pembangkang melalui Pas gagal mengemukakan salinan polis berhubung dakwaan penyokongnya ditetak dan dipukul hingga cedera seorang ahli Pergerakan Pemuda UMNO dalam insiden yang kononnya membabitkan 'pedang samurai' kelmarin.

Pengarah Pilihan aya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang Pas, Salehuddin Ayub juga gagal mengemukakan nama lelaki yang kononnya cedera akibat ditetak itu.

Ketika mempertahankan tuduhan dan dakwaannya itu beliau hanya mengemukakan salinan laporan polis yang dibuat oleh salah seorang penyokong mereka yang mendakwa keretanya telah dihalang oleh petugas Barisan Nasional (BN).

Dalam laporan polis yang dikemukakan itu langsung tidak menyebut diserang menggunakan pedang samurai hingga cedera seperti yang di dakwa Naib Presiden Pas itu. - Utusan


haha ini bukti bahawa mereka 2 ekor ini hanya menipu !!! Pembohong !! Mereka gagal dalan kemukakan nama lelaki nama lelaki yang kononya ditetak oleh Pemuda UMNO. Sumber juga memberitahu mimik muka Nasruddin berubah takut kerana pihak Polis akan membuat laporan keatas penyebaran maklumat dalam internet dan SMS yang disebarkan olehnya yang menyeru ahli meramaikan Bagan Pinang dan tindakan akan dikenakan jika dia gagal.

Dalam sidang media kelmarin ,bukan mai hebat tantawi dan salehuddin ni cakap seperti singa tapi hari ini macam kucing ..haha

Nampaknya strategi psy war mereka tidak menjadi dan nampak UMNO /BN telah bersedia ini dengan serangan seperti ini . PAS masih lagi guna taktik lama mereka yang mungkin berkesan di kubu mereka tetapi tidak di Bagan Pinang !! Penduduk Bagan Pinang memang cukup meluat dengan gelagak dan kurang ajar penyokong PAS dan insyallah PAS bakal menerima padahnya di dalam undi nanti .

PAS dan Pakatan Haram pasti akan dikuburkan di Bagan Pinang !!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.