N31 Bagan Pinang : Papan tanda provokasi & Tuan DAP turun padang

on Wednesday, October 7, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

PAS telah membuat laporan polis kepada SPR berkenaan banner dan papan tanda yang dianggap provokasi. Komplen PAS dilayani SPR dengan menurunkan beberapa banner dan papantanda.

Walaupun banner yang diturunkan agak tidak sangat menimbulkan provokasi sangat, BN menerima kuasa SPR untuk turunkan tanpa bantahan.



Menurut portal akhbar pembangkang yang dibiayai George Soros, Malaysiakini.com, gangster DAP Ronnie Liu menahan pihak anggota penguatkuasa MPPD untuk menurunkan papan tanda yang provokasi yang ada slogan ‘BN Zalim' di Batu 9, Telok Kemang.

Papantanda itu menggunakan isu kematian Teoh Beng Hock dan A. Kugan dan berbau perkauman. Pegawai SPR cuba menasihatinya supaya menurunkan kerana mesej 'BN Zalim' atau 'BN tidak zalim' didakwa bersifat provokatif dan menyinggung perasaan.




Ronnie anggap ianya ianya "cuma pandangan politik" dan boleh "boleh diperdebatkan." Katanya, "Kalau pengundi setuju, dia akan setuju. Kalau dia tidak setuju, dia takkan undi kita."

Jadi betullah kalau nak disimpulkan, DAP mempolitikkan kes Kugan dan Teoh Beng Hock tanpa mengira fakta yang benar atau tidak asal boleh didebatkan untuk dipesongkan supaya pengundi pemihak pada mereka.

Baca seterusnya laporan akhbar Yahudi yang menyokong PAS, Malaysiakini.com di sini

sumber : dun31baganpinang


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.