PRK Bagan Pinang : Nama calon PAS pun tak betul dalam poster

on Monday, October 5, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Bila tengok Poster Calon mereka ini cukup cantik sekali design nya .tetapi problem adalah nama calon ditulis itu silap Zukfili Mohd Nor ,sepatutnya Zulkifli Mohd Omar . bila saya amik lagi pic seperti di bawah dari blog utama PAS di Bagan Pinang ini iaitu http://prkbaganpinang.blogspot.com/ pun berlaku kesilapan lagi terus iaitu Zulkifli mohamad bin Omar


Kelakar betul PAS ini dan juga blogger mereka. Nama calon sendiri pun mereka tak kenal , macamana pengundi Bagan Pinang nak undi calon yang bukan anak tempatan Bagan Pinang. Sudah lah 3 kali tidak diterima oleh kampung halaman dia sendiri di Lenggeng , beliau dijadikan calon Bidan Terjun PAS di Bagan Pinang . Mungkin mereka ikut teori pesuruhjaya PAS boleh menang seperti mana kemenangan Salleh Man di Prmtg Pasir .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.