Nizar oii !! : N31 Bagan Pinang PR = Pembohong Rakyat

on Saturday, October 10, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Video di bawah, adalah pembohongan yang nyata.Anda sendiri pun tahu,janji PRU12 pun mereka tidak dapat tunaikan,sekarang ini di Bagan Pinang,mereka menjanjikan bulan dan bintang,yang pasti tidak dapat mereka tunaikan.

Mereka mengimport cina melaka iaitu ketua menteri sosialis Pulau Pinang,Khalifah LGE untuk menabur janji & pembohongan secara terang terangan.

Hebat bukan, mereka begitu mahir berbohong secara terang terangan, seperti mana kata kata sesumpah Anwar Antarturk menuju ke Putrajaya 16sept.




Setahu Pisau yang benar benar mendapat wang ehsan dari kerajaan selangor ialah mendiang teoh beng hock dengan perbelanjaan pengebumian menghabiskan wang rakyat sebanyak 70ribu dan Kugan 30ribu.

Apalah sangat dengan seorang seratus untuk warga tua,dan kalau mati waris mendapat seribu ringgit. Anda nak tahu kenapa? Ya! sebab anda melayu,kalau melayu setakat itu sajalah nilai kematian dan ehsan dari mereka. Jika anda seorang cina yang terjun banggunan atau pencuri kereta pasti waris akan diberi bantuan kewangan yang banyak.



Pisau kata " makin nak dekat pilihanraya,makin banyak produk bohong & fitnah keluar direct dari kilang fitnah pakatan haprak"


sumber : pisau.net

PB kata : Pakatan ini bapa penipu rakyat !!




Ini pembohongan bodoh oleh pelawak No 1 PAS Mat Sabu . Tengok lah gelagat pembohong ini menipu ...


One Response

  1. Anonymous says:

    Simpulanya kalau orang Cina yg mati terjun, dapat 70 Ribu ringgit, Orang India mati = 30 ribu ringgit, orang Melayu mati 2,500 ringgit, orang2 Melayu PAS, PKR katakan ini adil. Ishh ishh ishh ishh bahalulnya orang Melayu kita

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.