Sepanduk menghina dan biadap kepada bangsa Melayu di Permatang Pauh !!

on Wednesday, August 20, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 12 Comments



sepanduk ini terletak di Bilik Gerakan PKR kubang ulu .baru petang tadi dipasang dan ia membawa maksud menghina dan pijak bangsa melayu kerana melayu itu adalah dari parti UMNO yang memperjuangkan ketuanan melayu. Ini adalah sepanduk kurang ajar dan biadab oleh bangsa cina PKR yang aku lihat yang memasang sepanduk ini . Sebenarnya pengkhianat bangsa kita sendiri yang kata negara ini bukan bangsa melayu tetapi rakyat punya. Jadi ,mereka pun sudah berani ingin bermain API!!!!

sedarlah bangsa melayu !!! mereka mahu bermain api !!! jadi ,kita tolak PKR dan Anwar Ibrahim !!!


12 Responses

  1. Anonymous says:

    aku rasa aku ni masa SPM BM dapat A1. Diaorang tulis tu aku rasa betul... Malaysia ni bukan mak bapak umno punya, Malaysia ni hak RAKYAT MALAYSIA.

    nak kata bingai, jadi PM. nak kata bangap, boleh tulis blog. nak kata biol, tau pakai komputer.

    bang... idup tak lama, mati tu kubur jugak masuk... bukan mayat tu terbang ke langit... ingat sikit kita ni ada Allah Taala.

  2. Anonymous says:

    aku rase mamat ni SPM mesti x pass... baca la btul2 skit... UMNO tu mewakili sebahagian Melayu.. Melayu tu bukannya semua UMNO

    SO apa yang dia cakap tu btulla..
    Negara ni Negara Rakyat bukannya Negara Beruk dan Kroni-Kroninya...

  3. Anonymous says:

    Hmmm.. Aku pun tak tau sama ada aku yang tak faham ayat tu atau ngko... Dari pemahaman aku, ayat tu bermaksud negara ini bukan negara Parti Umno atau pun Barisan Nasional... Mungkin maksud ngko ni "Melayu tu Umno" sebab tu ko kata banner ni ada unsur "bermain api" ... tapi untuk pengetahuan ngko "Umno itu memang Melayu" tapi "Melayu itu tidak semestinya Umno". Diulang "Melayu tak semestinya UMNO".

  4. Anonymous says:

    pemilik blog nih mmg "buta perot".. hoi UMNO totok... aku ulang lagi... hoi UMNO totok...hang dok la jadi katak bawah tempurung, MALAYSIA nih milik rakyat MALAYSIA. Bukan milik BN dan UMNO ada tertulis ke dalam perlembagaan?.API apa yang ko nak main? UMNO tindas MELAYU, MELAYU TINDAS MELAYU...tak payah nak cerita CINA ke INDIA...Lu pikir sendiri

    Kalau setakat ahli UMNO bawahan apa yang ko dapat? Brapa sen? Yg dok atas tipu MELAYU.. Udah lah UMNO 51 tahun perintah MALAYSIA ..TIPU MELAYU...Cukuplah..

    JGN JD BUDUS....p belajar sejarah.....tgk perlembagaan ada tulis ke UMNO nih tuan tanah MALAYSIA..

  5. Unknown says:

    Halo pejuangbangsat.... aku ingat kau ni buta hati kut... sedih jadi melayu macam kau ni... tak tahu bezakan antara umno dengan melayu...

  6. Anonymous says:

    Salam wahai bangsa yang memanggil dirinya Melayu.

    Aku tak nak komen pasal SPM BM paper hang. Aku cuma nak komen satu sahaja. Hang kata UMNO hebat kerana perjuangkan Melayu, kalau takde UMNO, maka tergadailah Melayu.

    Meh aku nak cakap sedikit, bagi drill masuk kepala hotak hang yang bodoh tak habis2 dok jilat pungkok Pak Lah.

    Kelantan yang boleh dikira majoriti adalah berbangsa Melayu (90%) dan kuat pada pegangan Islam, masih lagi dihalang hak yang sepatutnya daripada kerajaan pusat (sila baca UMNO/BN).

    Kelantan yang 90% nya adalah Melayu yang kuat pada pegangan Islam masih lagi ditindas dengan tidak diberikan hak-hak seperti hiway dan infra asas oleh kerajaan pusat (sila baca UMNO/BN).

    Cukup di situ sahajalah dulu...banyak lagi manipulasi kerajaan pusat (sila baca UMNO/BN) yang berlaku di Kelantan kalau tidak kerana PAS memerintah, sudah lama Kelantan digadai "lox, stock and barrel".

    Pada aku lah, itu bukan ketuanan Melayu...itu hanyalah ketuanan UMNO. Ketuanan UMNO memang sudah masyhur dengan menggadaikan hak bangsa sendiri dan juga hak rakyat Malaysia.

  7. Serious shit ko mmg bodoh..ingat Malaysia nie umno punya ka..kalau umno tue mesti bersamaan dgn melayu...podahler..dahla ko letak gambor bapak setan malaysia kat page nih..terus muntah kahak aku..kot umno dulu2 pecayalah aku tolong anak bangsa..tapi start zaman tok det, pikir nak penohkan kantong sendiri saja..nasihat utk ko, amik balik paper SPM bahasa Melayu...bangsa melayu tapi tak paham bahasa melayu..bodo piang sungguh...

  8. aloha2 says:

    aku klau polis...dh lama aku tgkap mamat nih....cuba nak lagakan dgn sifat perkauman...dh la buta perut...tak faham ka papan board tuh tulis apa...nk suruh papan tu bercakap dgn dia kot...bingai tahap bangang...

  9. Anonymous says:

    Salam sedara,

    Klu ase2 nak amik paper Bahasa Melayu Julai 2009 nnt, saya leh sediakan khidmat cikgu tuisyen tuk subjek ni..

    Gerenti dpt A1...

    Sekian,terima kasih...

  10. Anonymous says:

    penulis blog kata "bangsa cina PKR yang aku lihat yang memasang sepanduk ini"..

    pasai tu la dia kita depa main api..

  11. Anonymous says:

    wakakakaka! wakakaakak!

    aduh ... kelakarr... wakakakkaa...

    badut UMNO buat lawak wakakakakaka....

  12. Anonymous says:

    UMNO Bukan Agama...

    Pemimpin UMNO Bukan Tuhan ...

    Mati kita nanti... mengahadap ALLAH...

    Adakah kamu mahu mendapat saham bersubahat dengan penyelewengan dan kezaliman Umno selama ini?..

    Beringat semasa hidup...

    Sudah Bergenerasi Melayu diperbodohkan oleh Umno....

    Tiada Pemimpin Umno pernah hidup SUSAH... Semua bermewah mewah...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.