PKR ( Parti Kaki Raba )

on Monday, August 18, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Anak-anak gampang yang lahir daripada parti gampang, kuat nafsu berserakah, dasar kurang ajar, belajar daripada sapa lagi kalau bukan pemimpin mereka ..ini la melayu tikam melayu ...perosak bangsa sendiri !!! bukan nak pertahan kehormatan bangsa seagama tetapi bernafsu buas...syaitan apa yang merasuk mereka semasa hari itu .

FIKIR-FIKIR KAN LAH JIKA INI TERJADI KEPADA ADIK ,KAKAK DAN KELUARGA ANDA.

KITA TOLAK PARTI PKR YANG GANAS DAN EKSTRIM INI !!! KITA AJAR MEREKA !!!


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Bukti tiada sesiapa pun boleh tangkap gambar dengan baju koyak.

    Jikalau benar, mengapa pula hanya seorang saja yang diraba? Mengapa tidak membuat aduan polis?

    Apakah pula kaitannya seorang pesalah dengan parti yang disokong, sehingga perlu dinyatakan parti tersebut? Bagaimana pula anda tahu dan berasa pasti pesalah adalah penyokong parti tersebut?

  2. Anonymous says:

    tgk penulis yang lebih2 kutuk pemuda2 dalam gambar kat atas tu..... dorg ok je xda ekstrim pun, yang maki2 org ni x ekstrim n haram jadah ke

  3. Anonymous says:

    Pejuang bangsa ????? ko ni pejuang bagus....teruskan aq cuma nak puji pasal rtulisan anjing ko, truskan usaha postkan sifat keanjingan ko dan kebabian ko tahniah mungkian anda dajal ke-2......ya itulah yang anda akan jadi, pangkat menabur fitnah anda di tahap tinggi tahniah skali lagi dajal.....jadilah dajal generasi pejuang dan silalah makan duit rakyat lagi truskan -truskan! kelak anda ada kafir di dahi, jikalau mohd sudah membenci anda jadilah anda djl ke-2. dari prophetmu yg sudah bertapak 25 tahun di bumi, selamt jika tiada dengki antara manusia. Tahniah umat.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.