Jom lihat kebodohan Nga Kor Ming pertikai Najib makan mee dengan keluarga #tolakPR

on Tuesday, April 2, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Korang lihat sendiri betapa dengkinya puak-puak rasis DAP ini . Najib dan keluarga pi makan mee di Little Penang , The Curve pun di kutuk   tauke balak terkenal Kelantan ,Nga Kor Ming .

Memang bodoh  la cina DAP ini ...Itu lah  kuat sangat minum dan makan babi ..sebab tu otak jadi bengong sikit .

Bukan senang seorang PM nak keluar makan di luar bersama-sama keluarga seperti kita. Setiap hari beliau ada program dan tugasan politik dan kerajaan . Sekarang ini bila nak hampir PRU , mungkin  ada sedikit masa bersama keluarga untuk santai dan makan bersama .

Publisiti ??   Kalau seorang PM  makan di  sebuah  restoran seperti ini  , sudah tentunya ia menjadi tumpuan rakyat untuk bergambar dan bersalaman .  PM adalah pemimpin No 1 negara , ke mana dia pergi pun jadi perhatian rakyat bukannya macam tokong DAP atau bapaknya Kit Siang .



Nampaknya puak-puak pakatan dah  fobia  dengan Najib terutama bila  jumpa rakyat seperti ini. Sebelum ini puak Pas yang dengki bila Najib pergi masjid yang mempunyai ramai tabligh dan ulama dan kali ini giliran Dap pulak .

Terbukti pembangkang yang terdesak bukannya Najib.







2 Responses

  1. Anonymous says:

    Bangsa bangsat yang hati busuk macam bangkai babi.

  2. Unknown says:

    dalam gambar tu ada buruan interpol kn?besar kabel

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.