Nik Abduh tanding di Rantau Panjang , bukti anak beranak parti diutamakan #tolakPR

on Saturday, April 6, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments





Mursyidul Am Pas, Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat telah menamakan anaknya Nik Abduh Nik Aziz sebagai calon Pakatan di Rantau Panjang.

Ahli Parlimen Pas sekarang, Siti Zailah Yussof, Ketua Dewan Muslimah Pas, telah dipindahkan ke Jeli. Zailah menolak pencalonannya di jeli dan ini menimbulkan masalah dalam Pas sekarang. (Sumber Dalaman).



Siti Zailah Yussof dikhabarkan akan menentang Dato Mustapha Mohamad di Parlmen Jeli sedangkan tempat beliau sekarang ini adalah di Parlimen selamat bagi Pas, iaitu Rantau Panjang.

Pastinya ramai yang tahu bahawa Parlimen Rantau Panjang antara parlimen tradisi dan kubu Pas di Kelantan, sebab itulah Nik Aziz telah menamakan Anaknya, Nik Abduh di kawasan tersebut, tanpa mengira kedudukan ahli Parlimen Pas skrg. 




Dasar perjuangan Islam yang dicanang Pas sebenarnya hanya retorik. Sejak berzaman Pas telah rosak sejak dari dalam telur lagi, sejak jadi benih lagi.

Hasil penubuhan yg terhasil dari rasa tidak puas hati kerana tidak mendapat jawatan menjadi teras paksi dlm parti Pas. Bukan sedikit perkara ini berlaku dalam Pas, malah berlaku juga dalam parti PKR dan DAP. 

Tengok sahaja siapa dalam PKR! Anwar! Azizah! Nurul Izzah!.


Tengok sahaja siapa dalam Dap! Lim Kit Siang! Lim Guan Eng! Nga dan Ngeh! Karpal! Gobind Singh! ..... Ramai lagi.....

Akhirnya mereka hanya pentingkan perut sendiri, ANAK BERANAK DLM PARTI!!!! ~PasBeruk





Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.