Vivian penyokong pembangkang yang mahu malukan BN #tolakPR

on Thursday, April 4, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments



Semalam, si jalang Vivian ini memuatnaik gambar lucahnya ke laman Facebook dengan merentangkan bendera Barisan Nasional pada tubuh bogelnya dengan caption 'Remember to vote for BN! 记得投国阵哦! Ingat, undilah BN!'

Tindakan jijik betina ini difahamkan bertujuan untuk menjatuhkan maruah BN kerana sering dikaitkan dengan pembongkaran video salah laku beberapa pemimpin PR yang lebih kurang juga perangainya dengan pasangan ini.





Esok Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin akan membuat laporan polis terhadap seorang wanita yang dikatakan telah mengambil gambar dirinya dalam keadaan tidak sopan dan hanya dilindungi oleh bendera BN.

 Beliau menyatakan, laporan tersebut akan dilakukan esok namun tidak menyatakan waktu dan di balai polis mana laporan tersebut akan dibuat.

 Khairy Jamaluddin turut menyifatkan tindakan wanita tersebut sebagai amat biadap.

 "Satu tindakan yang amat biadap. Saya tidak terkejut jika beliau seorang penyokong pembangkang yang sengaja mahu sabotaj BN dalam PRU akan datang, kononnya menyamar sebagai penyokong BN yang tidak senonoh dan tidak beradab," katanya menerusi SMS kepada Utusan Malaysia.

 Gambar wanita tersebut yang dimuatkan di dalam laman sosial Facebook dengan akaun nama "Alvin and Vivian - Alvivi" itu dikongsi oleh banyak pengguna blog dan Facebook. Kebanyakan pembaca mengkritik tindakannya itu.

 Alvin dan Vivian pernah menimbulkan kontroversi apabila memuat naik gambar dan video aksi seks mereka dalam sebuah blog, yang telah dinyahaktifkan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) pada Oktober 2012.


9 Responses

  1. Anonymous says:

    .
    .
    .
    Senang untuk diubati masalah ini.., hantar ke Tivolli Villa jumpa Al-Jubs Anwar.
    Mungkin kena angkat bendera selepas kejadian.

    .

    .

    .

  2. Anonymous says:

    Hantar jumpa AlJubs...tiang bendera bengkok dia sedia menanti.

  3. http://lamanizzs.blogspot.com/2013/04/gambar-ghairah-remaja-malaysia-pelopor.html lagi bukti bergambar vivian bukan penyokong bn sebenar!!!

  4. Anonymous says:

    anwarjubribrahim x taste dah... dia tgh ketagih bontot jantan !

  5. Anonymous says:

    CINA !!! biasa la dia ingat cina bleh jadi PM kat msia kot !!! sorrylah moiii lu makan babi. babi x elok utk kesihatan, lu cina suka judi, judi meruntuhkan moral, bangsa lu suka tipu, bangsa lu suka SEX bebas, minum arak, tak sunat KOTOR jijik nak MUNTAH !!!! lu punya ancestor KOMUNIS x pecaya tuhan.

  6. Unknown says:

    mengelupor dh macai nie....

  7. Unknown says:

    mampuih la ko kali nie...mintaampun...minta maaf smua ada...dh berani buat,berani tanggung laa....

  8. Anonymous says:

    outcome form our education system..suport for one education system..hapuskan sekolah jenis CINA, TAMIL. hanya satu aliran kebangsaan..( bahasa suku kaum boleh dijadikan subjek khusus) this is the root cause of gaps in national intergrations...and its getting wider by second inline with new babies delivered...think of it new MPs, YBs from all parties..now we talk about intergrations and resolve immideate casue and itu kerja sia sia!!!!!!
    Love Malaysia until my last breath..

  9. Anonymous says:

    Hasil didikan parti ajaran sesat,chauvanis dn al juburi.. Budaya mereka....lenyapkn dari politik Malaysia..undi BN bgi masa dpn ank cucu kita....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.