Hot ! Tun Mahathir malukan Kit Siang yang cabarnya tanding #PRU13

on Wednesday, April 3, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments






Ditanya sama ada beliau akan kembali bertanding untuk menyahut cabaran penasihat DAP, Lim Kit Siang supaya beliau bertanding  bagi kerusi Parlimen Gelang Patah, Johor, Dr Mahathir berkata, beliau tidak mahu bertanding lagi memandangkan beliau sudah bersara dan Lim yang sepatutnya mengikut jejak beliau.

"Dia patut bersara sebab dia aktif dalam politik ini sejak tahun 1964, bagilah can (peluang) kepada orang muda. Saya bagi peluang pada orang muda sebab itu saya letak jawatan pada 2003.

"(Lim) Kit Siang ini walaupun dia seorang ahli politik yang berpengalaman dan berpengaruh, tapi tiba masanya dia tarik diri,  tak  usah bertandinglah, bagilah peluang pada orang muda," katanya.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    CINA KOMUNIS TUA LIM KIT SIANG (PENCETUS 13 MAY 1069) ANAK DIDIK LIM KUAN YU (PAP) SINGAPORE BIASALAH. MEMANG SIAL CINA TUA NI ANAK BERANAK LIM GUAN ENG

  2. Anonymous says:

    Laaaa!!!!!!Lim Kit Siang punya DAP nak lawan kat Gelang Patah,kawasan penyanyi pompuan pujaan hatiku plak!!!!!!!!Siapa menang nanti di sana kalo dia undi???
    Tujukan lagu Kisah Hati kepada pihak BN!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.