HOT ! PAS DAH DAPAT ARAHAN ANWAR FITNAH DR MAZLAN ! #tolakPR #PRU13

on Tuesday, April 30, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments




Fitnah terhadap Dr Mazlan Ismail telah bermula bila Pas bekas Setiausaha PAS negeri mahu dedahkan cerita fitnah terhadap calon BN Dr Mazlan Ismail.

GPB yakin pendedahan oleh bekas parti Dr Mazlan ini adalah arahan daripada Anwar Ibrahim.  Ini kerana PAKATAN sudah mati akal untuk menyerang peribadi Dr Mazlan yang berimej bersih selain melihat sokongan bertambah terhadapnya dari rakyat Permatang Pauh .





Taktik kotor pencacai2 PAkatan di saat2 akhir ini sudah dijangka tapi GPB yakin pengundi di Prmtg Pauh tidak mudah percaya fitnah dilemparkan Pas ini kepada Dr Mazlan .










7 Responses

  1. Anonymous says:

    yg pasti comes 5th May....we know who to be elected as our leader....yg pasti kriteria bg saya memilih calun adalah yg berwawasan dan ada kesinambungan utk kemajuan agama,negara yg stabil, aman damai sambil saling menghormati antara rakyat xkira apa agama dan yg menghormati akan kebebasan beragama antara stau sama lain tanpa menimbulkan isu2 sensitif penganut2....so anda apa lagi?

  2. Pengundi Johor says:

    Majikan yg ingin mencari pegawai baru, akan memilih yg berpengalaman dan mempunyai rekod kerja yg baik, bukan yg hanya pandai bercakap. So, for me, I'll vote for experience and good tract record. Our nation future, peace and harmony, economic prosperity is not for trial and error.

  3. Anonymous says:

    BETULKAH BERJUANG UNTUK RAKYAT DENGAN UNGKAPANNYA MALAYSIA INI BUKAN SHJA. MELAYU YANG PUNYA TETAPI CINA YANG PUNYA INDIA YANG PUNYA...TETAPI YANG PASTINYA YANG BENAR-.BENAR BERLAKU ADALAH N MELAYU DIA YANG PUNYA,CINA DIA YANG PUNYA,INDIA DIA YANG PUNYA,DEPAN BELAKANG DIA YANG PUNYA...UNTUK NAFSU DIALAH.INILAH HAKIKAT YANG TELAH TERBUKTI.

  4. Anonymous says:

    Yang pastinya bukan kaki kelentong, putar alam dan cakap tak serupa bikin, juga bukan yang suruh orang ramai faham dia sahaja sedangkan rakyat bawahan diabaikan..

  5. Anonymous says:

    pecacai umno ni ,orang dah sampai tahap nak buang BN,,dia tak habis-habis dengan fitnah basi nya,,,dah tak dak modai,,,

  6. Anonymous says:

    AI dah habis modal.. tak dak hiv ..tak dak arsenik.. pelakon.. tuhan tu maha kuasa dah tunjuk AI ni pembohong aja.. cuma puak2 yg fanatik menyembah AI aja yg tak nampak.. agaknya dah kena cuci otak sampai tak boleh guna aqal.. ramai pemimpin PKR sendiri dah tinggalkan AI..sebab diaorg pun dah taubat dgn lakonan AI.. lagi baru2 ni chegu bad pun dah terang2 isytiharkan AI ni kaki kelentong hinggakan pemilihan parti pun nak suap chegu bad.. tak apalah kalau penyokong2 tegar AI ni nak membutakan mata dan hati mereka.. kesesatan itu adalah nikmat bagi org yg hanya ada kebencian dlm hati mereka

  7. Anonymous says:

    Depa yg x ada modai....hahaha
    Modai apa yg depa ada? Duk lagu tu la...pakai modai lama2..hak zaman tok kadok nun..

    Baik hang pa basuh pungkoq abg non hang pa...hahahaha

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.