Blog Malaysiawaves hina Mufti Perak

on Friday, July 31, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Kalau ada ulama yang boleh dikategorikan sebagai pelacur, namanya ialah Harussani Zakaria. Beliau adalah "pelacur" kelas atas untuk UMNO.


Kalau kita baca tulisan2 ulama2 muhaqiqin yang terdahulu, tiada perkara yang baik yang diungkap mereka bagi menerangkan kedudukan ulama2 yang menjual maruah dan agama mereka demi kepentingan pribadi mereka. Ulama seperti Harussani ini adalah antara ulama2 yang dikeji oleh ulama2 muhaqqiqin yang terdahulu.

Harussani ini TIDAK LAYAK MEMBUAT FATWA kerana beliau tiada ilmu untuk membuat fatwa. Beliau tidak pernah belajar dan menyambung pelajaran beliau untuk melayakkan diri beliau membuat fatwa.

Siapa Harussani Berbandin Tok Guru Nik Aziz

Juak2 UMNO mencuba untuk menaikkan taraf Harussani kononnya lebih tinggi dari Tok Guru NIk Aziz.

Padahal Harussani ni, pegi Universiti pun tak pernah. Berbanding Tok Guru Nik Aziz yang mendapat MA dari Al Azhar.

Harussani, cakap Arab pun tak boleh. Tok Guru Nik Aziz, bukan setakat fasih bahasa Arab, tapi fasih bahasa Urdu dan beberapa bahasa lain

Jadi, berhentilah menaikkan taraf Harussani. Harussani adalah pembohong dan penipu.

Harussani, Ulama Menyokong Dosa Besar klik di sini untuk selanjutnya

sumber : http://www.malaysiawaves.com/2009/07/harussani-ulama-yang-melacurkan-diri.html

Komen PB

PB menyeru kepada Pemuda,Kerajaan negeri Perak ,UMNO dan kerajaan pusat ambil tindakan @ saman terhadap blog malaysiawaves ini kerana sifat nya yang cukup kurang ajar ,tak tahu hormat kepada ulama .

Kepada blogger kurang ajar itu ,Insaf lah jangan jadi sesat seperti Nik Aziz .Tak payahlah kamu memburukkan orang lain.Allah melihat segala-galanya dan Allah lebih mengetahui.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    salam.. saya ada baca blog tersebut. penulisnya terlalu dangkal dan taksub sehingga emosinya membuak2. Bagi penulis berkenaan, Nik aziz itu tok guru, ulama dan wali Allah yg tiada dosa dan semua kata2nya benar belaka. Sebenarnya, saya dari kecil lagi sudah mendengar pelbagai cerita2 dongeng tentang nik aziz ini. contohnya spt dinyatakan pengikut taksub tadi nik aziz fasih dlm banyak bahasa. Sejujurnya, Nik Aziz cuma reti kecek kelate!!! Kalau nk ckp sepatah dua bahasa lain.. budak sekolah rendah pun boleh. satu lagi cerita dongeng yg banyak tersebar di kelantan dan disebarkan ke seluruh malaysia ialah nik aziz ni kebal n pistol tak meletup bila hendak tembak dia. Itulah syirik yg wujud apabila manusia memuja manusia lebih dr manusia sedangkan para rasul dan nabi pun cm manusia biasa spt kita. sebab itu, ada banyak golongan taksub ini sanggup mengkafankan jenazah dgn poster nik aziz ini kononnya terjamin tempat ke syurga. kpd semua golongan taksub nik aziz, syurga itu bkn matlamat orang Islam, matlamat kita ialah keredhaanNYA. Dan ibadah itu adalah satu kewajiban sbg hamba bkn sb mahukan pahala atau ganjaran.

  2. awanutara says:

    mungkin penulis malaysiawave ini dibayar 4 juta oleh kerajaan pas kelantan serta jaminan syurga oleh nik ajis

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.