Apa kejadahnya Nizar ada dalam upacara ala Kristian ini

on Sunday, July 19, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 35 Comments


Surah AlImraan ayat 118Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya


Surah Al-Imraan ayat 78Dan sesungguhnya, di antara mereka (Ahli Kitab itu) ada (Ketua-ketua ugamanya) yang memutar-mutar lidahnya semasa membaca Kitab Taurat (dengan mengubah maknanya), supaya kamu menyangkanya sebahagian dari Kitab Taurat padahal ia bukanlah dari Kitab itu. Dan mereka pula berkata: "(bahawa) ia adalah (datangnya) dari sisi Allah", padahal ia bukanlah dari sisi Allah; dan mereka pula tergamak berkata dusta terhadap Allah sedang mereka mengetahui (bahawa mereka adalah berdusta).


Surah AlImran ayat 28
Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali


ASTARGHFIRULLAHHAL'AZIM, apa ke hel nye yeop Nizar kome ni. Tau ler kepola otak dah mereng, tapi takkan nak jual agama semata-mata nak ngikut kater Ngeh dan Nga. Sampe sanggup berlilin-lilin macam paderi Kristian.

Amalan "vigil" ni amalan orang Kristian, kalau yer pun nak tarik pengaruh orang Kristian takkan nak mengamalkan amalan agama mereka. Rasullulah pernah bersabda orang Nasrani dan Yahudi takkan puas hati sehingga orang Islam ikut cara mereka.

Nampaknya Nizar dah ikut cara Kristian. Malah Mufti Tan Sri Harun Sani pun dah cakap amalan ini bertentangan dengan ajaran Islam. Takkan nak tinggalkan cakap mufti ikut cakap Nga dan Ngeh.

Inilah sebenarnya Nizar bertopengkan agama. Kita nak tengok apa kata pemimpin PAS tentang amalan ahli jawatankuasa pusat PAS yang dapat undi tertinggi dalam pemilihan parti itu.

Daripada sumber : selamatkan Perak

Komen PB

Mana pergi nya Ustaz-Ustaz dalam PAS ?? Nak tanya apa hukumnya ini?? Di mana letaknya aqidah Nizar dalam hal ini? Adakah demi kepentingan politik kita sanggup menggadaikan aqidah kita? Yang menariknya blogger terkenal PR iaitu Kerajaan Rakyat dulu juga telah melarang candlelight vigil ini diamalkan oleh umat Islam . Upacara ritual spirit ala-ala memperingati mediang teoh telah dianggap seorang pejuang dan wira oleh PR.Kenapa kematian Hock perlu disensasi seperti Micheal Jackson!!!


Saya tambahkan lagi gambar yang Melayu PR yang sertai upacara ritual spirit mediang Teoh bagi panaskan lagi pungkoq balaci Pakatan ini semua .


35 Responses

  1. yes says:

    Sama saja dengan PM malaysia yang meletak kan bunga di Tugu Kebangsaan . Itu satu Malaysia tak kata apa.

  2. Nordin says:

    Boleh tunjukkan pada saya siapakah orang UMNO yang beriman kepada Allah sepenuhnya dan tidak menyekutukan dengan Ilah yang lain dariNya?

    Kamu ni sebenarnya apa?Kalau Rasulullah boleh bangun berdiri menghormati mayat seorang bukan Islam,apakah kamu lebih hebat dari Rasulullah?

  3. Anonymous says:

    pe????? bangsa,

    cuba buat survey berapa orang MT umNO dulu,kini,selamanya:
    * minum arak
    * berzina

  4. Anonymous says:

    SLM BRO..TAK KIRA LE UMNO KE PAKATAN KE TP YG NYATA DPAN MATA NI SI KATUN DH TERANG2 SAH MENGAKUI AGAMA NASRANI!..KLU PAS SATU PARTI YG MENGAKU ISLAM TP X MENGIKTIRAF ORG ISLAM YG LAIN APE KEHE??.HARAP PD NAME JEK ISLAM TP "ISELAM"!. SAMBIL2 TU PESONG AKIDAH DGN FATWA MERAPU..PIIIRAHHH MABOK!! KEHKEHKEH

  5. Anonymous says:

    salam, kita tunggu fatwa tok guru dulu. Aku ingat mesti kata ok punye. Kalau tak caya tanya husam atau khalid samad. susah-susah sangat tanye ustaz ngeh atau ustaz ngoh. confirm ok punye. Insyaallah kalau Karpal dah mampus nanti boleh kita langkat mayat dia ramai-ramai bangunkan negera islam.

  6. Anonymous says:

    Orang takut dengan bayang2 sendiri x kan kemana-mana.. Jaguh kampung boleh lah.. Napa x protes masa pengkebumian Micheal Jackson? Napa x htr surat protes ke Obama. Pundeklah !!! Kat sini bolehlah..!! Kalu dah jaguh kampung.. jaguh kampung jugak..kah..kah..kah...

  7. zakwan says:

    Orang Bn & UMNgOk semua nya buta agama... PM Najis meletakkan bunga kt tugu negara tu mufti siap cakap haram lagi dia xpeduli, lepas tu mufti siap kena warning lagi...upacara yg DS Nizar buat ni bukan nya upacara agama, ianya adalah diam sejenak sambil pegang lilin! xde apa pun bacaan2 yg melibatkan agama...itu sajalah yg dia boleh tribute utk mendiang teo, xkan dia nk sedekahkan al fatihah! apa bengap nya kamu ni, sedangkan Rasullah sendiri pernah bangun bg menghormati mayat seorang yahudi, apa kah bagi kamu nyawa seorang cina lebih murah dari nyawa seorang melayu? atau sebalik nya???...nampaknya kamu lagi teruk seorang yahudi!

  8. Penyokong UMNO says:

    Pejuang bangsa,

    Tahniah bro !! balaci Pakatan sudah kepanasan pungkoq ..haha sampai nak alih perhatian pulak kat pemimpin UMNO..hahaha

    Masa si Saiful bersumpah dulu Nik Aziz kata Saiful bersumpah macam orang kristian pegang kitab. Ni tak macam kristian ka??? mana nik ajis ?? tolong komen la sikit woiiii

    Tak apa dia nizar confirm masuk syurga, maklumlah parti Islam.Setakat sembahyang ala kristian,pegang2 lilin(candlelight vigil) ni kira kaedah dakwah cara lembut.

    Inilah cara berhikmah dalam dakwah,kalau perlu pakai salib pun tak apa,janji hati kita lurus.Inilah hasil dakwah pas.

    Inilah Islam sebenar.Lepas ni bolehlah kita berkongsi gereja,kuil dan tokong.inilah tanda semangat muhibbah sebenar berbilang kaum Pakatan ..

  9. zakwan says:

    UMNgOk + BN = Yahudi

  10. biasa la tu saudara,

    geng2 pakatan yang beragama islam dalam pakatan bodoh ni kadang2 pelik skit.mereka ni kadang kadang buat benda yang lebih kristian dari orang kristian sendiri.menjadi budha lebih dari penganut budha tu sendiri.dan mereka lebih hindu dari org hindu.

    biasa lah untuk kepentingan politik.lepas ni kita tgklah si nizar ni pergi sembahyang kat gereja dan tokong plak....

    sbb nik aziz pun dah byk bangun kan wat siam dan patung budha yang besar besar dari wat masjid dan surau....

    mcm cik nordin kita tu tulis dalam komen nya tu
    betul kita boleh berdiri utk menghormati mayat yang bukan islam.

    tapi nizar ni buakn berdiri dah dia siap bakar lilin lagi.tak ke nizar ni hebat dari rasulullah sendiri.tu pun cik nordin tak nampak ke.atau cik nordin ni dah buta mata dan hati.
    mcm tulah cik nordin kita jgn ikut sunnah rasulullah yang hanya bagi untung pada politik kita je.
    knapa islam yang mengalakan umat nye bersatu dan berpadu pas tak nak ikut.bila nizar ikut virgil bole plak nak kaitkan dgn hadis nabi.bila bab perpaduan islam dan bangsa melayu takda pun ikut hadis.


    untuk anoy 6:04pm

    ni kawan cuba tgk cermin dan perhatikan saudara saudara kamu dalam pakatan tu dulu.jgn dok tgk yang diluar tingkap je.tgk dalam rumah sendiri dulu knapa takdaka pemimpin pas dan pkr yang buat kerja tu.cuba tanya gan mat sabu.kes khalwat dia dulu.anwar pun apa kurang nya cuba saudara tgk tgkkan.kita ni sblm nak tegur org kita perbetullah dulu diri kita.

  11. pakngah santan says:

    apa punya bangang puak pr. hangpa dok claim lebih islam dari orang islam lain tapi bila kena pada batang hidung sendiri, pi konar tuduh umno itu-ini. isunya sekarang pasal perbuatan nizar.

    kalau semua nak tuduh balik dekat umno, maknanya tak ada beza antara islam umno dengan pas. sama saja cuma satu pihak tu dok claim depa lebih islam.

    anyway, tunggu fatwa nik aziz dulu. orait!!??? pas buat, boleh kot.

    panas punggung 2x

  12. bulan says:

    Pejuang entah entah....

    Apa? Engkau pernah menganuti agama Kristian maka engkau sedap mulut cakap itu upacara ala ala Kristian?

    Itu cara universal lah. Sama seperti bunga ros lambang cinta, romantik atau kecantikan.Tidak ada kena mengena dengan agama Kristian.

    Budi bahasa budaya kita. Yg engkau nak ungkit agama Kristian yg tidak ada kena mengena dengan upacara lilin mengingati dan memprotest kematian Teo itu, apa makna nya.

    Jangan campur kan politik dengan agama.

  13. Anonymous says:

    aduh sedih saya dgn org kita skrg. akhlak dah pi mana. hati yg hitam tersembur kat tulisan. politik- politik la tapi biar berhemah. pi tengok pilihanraya amerika ada ka caci maki mcm ni.
    nak bagi tau tok sah lah hampa dok pulun sangat. ni bukan jln ke syurga. ni semua lubang-lubang neraka nih. buat baik, jaga perkataan, buat apa tuhan suruh tinggal apa yg dia tegah ok lah tu. ingat mcm ni lah ..selalu pi mesjid hadiri kelas2 terutama tafsir Al Quran baru paham sikit. Meh jom semua

  14. Pakatan ini sebenarnya ialah depa nak lebih hebat dari orang lain ..

    macam nizar ,dia nak lebih kristian dari orang kritian .. sama jg spt DAP nak lebih Cina lagi dari MCA

    bulan ,

    woi ..abah nya hang ada ajar ke pegang lilin mcm tu masa hang kecil peringati orang mati ??? ada ka ?? itu la orang Pakatan ,terlalu liberal sangat sampai anggap ia perkara universal ..haha bodoh juga orang pakatan ini rupanya dalam bab agama.

  15. untuk pengetahuan dan renungan buat juak2 pencacai PR

    1. Menyalakan lilin bukan sebahagian dari tradisi Islam, melainkan tradisi orang-orang kafir. Walau demikian, sejumlah orang Islam mengikuti acara tersebut. Entah, mereka faham atau tidak bahwa Rasulullah SAW hampir empat belas abad lalu sudah memperingatkan umatnya agar tidak sekali-kali menyerupai atau melakukan hal-hal yang menyerupai orang kafir, seperti menyalakan lilin untuk suatu acara tertentu.

    2. Apabila kafir Quraish meminta agar berkongsi agama dengan Nabi Muhammad SAW, iaitu mereka menerima Islam jika Nabi SAW juga mempraktiskan ajaran mereka punya nenek moyang, maka Allah segera berfirman, "LAKUM DI NUKUM WALIYADIN" yang bermaksud, "Bagi kamu agamamu, dan bagi ku agamaku."

  16. Anonymous says:

    Keiklasan dan kesucian datang dari hati.

  17. Anonymous says:

    Aku sokong kau Pejuang Bangsa..UMNO jer yang mengikut cara nabi..Nabi haramkan judi UMNO haramkan judi..Nabi haramkan hiburan-hiburan melalaikan UMNO pun haramkan..nabi haramkan Riba UMNO pun haramkan..Nabi suruh tutup aurat orang UMNO pun tutup aurat..Nabi larang rasuah orang UMNO pun tak ada rasuah.betulkan????

  18. Anonymous says:

    salam,

    erm...mmg penyokong Pie Rah..semua nya FANATAIK hahahahahaha......

    "ikut kehendak PR = adil, telus, tidak dipengaruhi, hakim bijaksana
    tak ikut kehendak PR = berat sebelah, hakim kena ugut, hakim kena beli, tak adil, mahkamah kanggaroo.
    oh PR di tanahairku"

    Kompom ler.... kalau Pemimpin AMNO buat..... KUTUK abis-abisan tapi bila pemimpin Pie Rah buat......Angguk2 jer... hahahahahaha.... FANATAIK betul :P

  19. majabou says:

    Budi bahasa budaya kta..tp nape umno kurang ajar..tdk ikut budaya kita ka? oo itu budaya umno..jijiknya.

  20. Anonymous says:

    umno hapak busuk, keji, rakus, penindas..

  21. Anonymous says:

    x pa punya nizar buat lagu tu krana dia PR (Perosak Rakyat). Bila lagi nak tunjukkan dia pejuang bangsa kat rakyat malaysia terutama orang perak yang dia sayang. Sebabnya dia orang kuat PAS. PAS buat ape pun x pa jangan BN (UMNO) riuh satu dunia. Orang umno murtad la dan macam2 lagi. Nape x ajak tuan guru nik aziz, ustaz haji hadi dan banyak lagi ustaz2 PAS joint sekali baru lah adil dan saksama. Bagi tanah 999 tahun pada rakyat kat grik tu x pa sebab nak jaga hati rakyat perak. Orang melayu perak x dapat pun x pa asalkan bangsa lain dapat. Melayu kan orang asal Tanah Melayu dah banyak tanah dah. Itu lah nizar yang sangat disanjung oleh kaum cina di perak. Ustaz ngeh dan nga tentu seronok giler sebab nizar dah IKUT TELUNJUK DIA

  22. eXception says:

    Bila keluar gambar pemimpin UMNO buat macam tu pasti puak-puak beruk PAS ni terkinja-kinja mengatakan peminpi UMNO kafir... Tapi bila kena kat pemimpin PAS sendiri. Diorang berdolak dalik mengatakan tak berdosa. Tak berdosa abah kau!! Itulah kerjanya bila tak dpt sanggah artikel ni, maka mereka memaki-maki hamun. Segala caci-maki seolah-olah halal bg mereka. Bila hati sudah berkarat, sinar keimanan tidak lagi bercahaya.

    http://exception2008.blogspot.com

  23. Setiap perbuatan misti dengan niatnya. Sekiranya ia berniat mengikut upacara sekadar hanya menghormati rasanya Allah SWT lebih MENGETAHUI daripada kita. Lagi pun akidah sesaorang itu hanya di nilai olehNYA , bukan kita-kita yang jahil.

    Banyak lagi kemungkaran yang terang-terangan di lakukan pemimpin atasan kita pejamkan mata saja. Keimanan serta setiap perbuatan sesaorang itu hanya DIA sahaja memberi penilaian apatah lagi ganjaranya.

  24. Mmemetik kenyataan

    Pensyarah Jabatan Fiqh dan Usul Universiti Islam Antarabangsa, (UIAM), Prof. Datuk Paduka Dr.Mahmood Zuhdi Abdul Majid dilaporkan pernah berkata, candle light vigil dikalangan umat islam dihukumkan syirik kerana perbuatan itu merupakan amalan dalam agama kristian.

    Tegasnya, semua umat Islam perlu sedar bahawa aktiviti seperti itu merosakkan keimanan seseorang walaupun dengan tujuan apa sekalipun.

    Akidah tunjang dalam Islam sebab menurut beliau, Rasulullah SAW para sahabat dan Khalifah Islam tidak pernah berkompromi dalam soal ini (akidah) kerana akidah asas Islam dan keimanan seseorang muslim.Sekiranya akidah rosak sekali gus ia merosakkan Islam dan iman.

    "Kita jangan pandang remeh, apa yang dibincangkan disini perkara besar yang perlu dititikberatkan oleh semua masyarakat Islam dinegara kita " katanya kepada sebuah akhbar harian.

    Beliau mengulas mengenai trend menyalakan lilin ketika berhimpun atau berarak oleh pihak tertentu khususnya ‘orang politik’ sebagai salah satu bentuk bantahan terhadap satu-satu isu.

  25. Anonymous says:

    bodoh, bangang, haram jadah...
    dan yg sewaktu dgn nye...
    pasal politik sempit..
    ko buat bende2 syirik mcm ni...
    apa punye beruk punye manusia la ko ni nizar....
    karpal singh mati nnt ko jgn jd father lak sudah la...
    menate beruk tol....

  26. Anonymous says:

    PENULIS BLOG INI TERLALU BODOH!!!!! HAHAHAHA SAYA TERTAWA MEMBACA TULISANNYA....INI KERANA DALAM AGAMA KRISTIAN PUN TIDAK ADA SESI MEMEGANG LILIN. JADI, AKSI MEMEGANG LILIN HANYALAH SUATU TANDA PENGHORMATAN KEPADA SI MATI DAN TIDAK MELIBATKAN APA-APA AGAMA.......UMNO-BN ADALAH BAGAIKAN ISRAEL SEKARANG...MEREKA SANGGUP MEMBUNUH ORANG YANG TIDAK BERDOSA SEMATA-MATA UNTUK MENCAPAI MATLAMAT MEREKA.....UMNO-BN-MACC KEJAM DAN GANAS SEPERTI ISRAEL!!!!!!

    HIDUP PAS!! DAP!!! PKR!!!! PAKATAN


    MATI BN!!! UMNO!!! MACC!!!

  27. anon 9.16

    aku bodoh ke hang tu yang bodoh !! yang pasti aku tidak pegang lilin dan nyala api mcm nizar buat cara kristian di gereja tu ..haha

    candle light vigil dikalangan umat islam dihukumkan syirik kerana perbuatan itu merupakan amalan dalam agama kristian. tak faham2 lagi ka ..

    nak liberal pun jangalah liberal sekali dengan agama islam ..

    pergi la tanya ustaz2 ,upacara candlelight vigil ini haram untuk umat islam kerana perbuatan syirik ...

    nak sokong PAS dan PKR pun jangan lagi jadi lembu di cucuk hidung ..main ikut saja apa depa buat ..

    jadi lah Melayu Bermaruah !!

  28. khairul says:

    Mangkuk2 PR ni nak samakan nizar dengan nabi pulak ? Nabi hormati si mati dengan berdiri, sebagaormat si mati itu adalah hamba ALLAH juga.

    Tak ada pulak kedengaran nabi buat perkara yang lain untuk menghormati si mati yg beragama lain kan?

    Juak PR ni kalau dah buta, semua benda disamakan.

    Nizar bukan berdiri saja malah pegang lilin.

    Apa epas ni kalau hindu plak berdiri depan api?

    PR : aku tak tak faham x faham

  29. AstaghfirullahalAdzim... Betul ker tu Ir Nizar. Sunggu tak ku sangka.

  30. Mmg bagus la pejuang bangsa ni. Sokong UMNO mmg bagus sebab ko pejuang bangsa. Berjuang demi bangsa mmg bagus. PPSMI pun bagus. Bahasa Melayu diturun taraf hasil kecerdikan pemimpin UMNO. UMNO plak memperjuangkan bangsa melayu. keris bogel dilayang2kan di perhimpunan. Sungguh semangat sekali pejuang bangsa. Yang terbukti rasuah pun di angkat dijulang sebagai ketua.

    Paklah pun pejuang bangsa. Dia tak peduli pun pasal agama. Fatwa kata haram meraikan Tugu Negara tapi dia tak peduli.

    Najib pun sama. Di atak peduli pasal agama. Dia luluskan lesen judi.

    Pejuang bangsa mmg bagus. Rujuk Al-Quran dan Hadis tetapi UMNO tidak mahu memperundangkan undang2 Islam dia sokong. Bagus.

  31. Najib agaknya dah hindu la kalau apa yg dikata pejuang bangsa benar.

    http://i724.photobucket.com/albums/ww247/malimtulin/najibnyalapelitahindudx.jpg

  32. jiwa rakyat malaysia,

    sungguh pendek rupa akal anda ..fitnah adalah mainan anda rupanya .Apa bukti kata najib dah hindu ??

    Lesen judi tak payah la cerita kat aku ,naik muak aku dengar .hang pergi nasihat Anwar sebelum mai cakap dengan aku ..itu sapa punya kawan karib nalakarupan tauke judi Magnum ?? Anwar semasa Menteri Kewangan dulu dia yang lulus lesen judi byk ..

  33. Anonymous says:

    yes said ' Sama saja dengan PM malaysia yang meletak kan bunga di Tugu Kebangsaan . Itu satu Malaysia tak kata apa.' .. klu umno dgn pas dah sama, so ape ade masalah? yg nak kecoh2 ttg keburukan umno tu wat pe? pas pun sama je...

    wahai siot2 PR...
    bermaruah la dlm memberi komen... ni bagi komen mcm org xde k**e.. takut dgn byg2 sendiri!!!
    klu dah korang kata PR tu the best, pertahankanla ape yg org kondem ttg Nizar ni... yg korang p bukak cerita pasai UMNO pe hal??? dah xde ayat mematah ke???

    wahai siot2 PR...
    jgn la berforum mcm budak2 darjah 2. klu dah korang kata UMNO tu kafir, dan Pas tu kononnya Islam sejati, yg nak kecoh pasai keburukan UMNO tu wat pe lagi??? kan??? dah korang kata UMNO tu kafir.... so, forget it la...
    sepatutnya korang letakkan hujah2 yg bernas lagi berlandaskan Islam dlm mempertahankan tindakan Nizar ni... atau, mungkn jugak korang sndiri pun rasa tindakan Nizar ni tk patut, tp wat2 patut...
    Biasale... Lembu dah kena cucuk idung... ikut je laaa....

  34. Black Ace says:

    Sejarah membuktikan BAHAWA: UMNO bukanlah Pejuang sebenar-benarnya bagi orang melayu. Umno merupakan Lembu suruhan ketika kerajaan british memerintah. Tunku Abdul Rahman Bukanlah seorang pejuang yang benar2 membela nasib rakyat. Tapi, hanya bergantung NASIB kepada British!!!! Tdak ada perubahan yang di buat, walaupon selepas British keluar dari MALAYA. IBRAHIM YAAKOB, SHAMSIAH FAKEH, Dr Burhanuddin Helmy.. Nama TUNKU???? mana???? nama Pejuang umno...MANA????? Jangan cerita pasal pejuangan... Sebab UMNO mengambil kesempatan atas perjuangan bangsa sendiri.. Umno mencuri perkataan Merdheka dan mengubah perkataan tersebut kepada merdeka yang di guna pakai sehingga sekarang. Mana bukti pejuangan Umno??? Stakat pergi briton, dapatkan kemerdekaan?? pastu jual semua hak orang melayu???? Apa punya pemimpin..

  35. Anonymous says:

    Assalamualaikum...wbh
    Bagi aku baik kita jangan lakukan perkara yang meragukan

    wollohu'alam

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.