Wan Ahmad Farid calon taruhan BN

on Saturday, December 20, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


KUALA TERENGGANU 20 Dis. - Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh dipilih sebagai calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu 17 Januari nanti.

Pemilihan beliau diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di hadapan kira-kira 7,000 penyokong BN di Seri Iman, kira-kira pukul 4.52 petang ini. - Utusan.

** Tahniah Datuk Wan Ahmad Farid kerana dipilih sebagai calon BN untuk pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu. Saya harap pengalaman di Permatang Pauh yang berlaku masalah dalaman dalam bahagian itu sendiri tidak berulang di Kuala Terengganu . Harap pemilihan Datuk Farid adalah pilihan tepat dan daya penarik untuk menarik sokongan golongan muda dan rakyat Kuala Terengganu.


One Response

  1. Anonymous says:

    insya allah menang....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.