Fairus sembunyi dan sukar ditemui

on Monday, December 15, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Pemuda PAS: Fairus sukar ditemui
Abdul Rahim Sabri | Dec 10, 08 12:07pm
kemaskini 7:52pm Selepas 10 bulan Pakatan Rakyat merampas Pulau Pinang, Pemuda PAS negeri masih gagal bertemu secara rasmi dengan timbalan ketua menteri Mohammad Fairus Khairuddin walau telah berusaha beberapa kali, kata sumber dewan itu.

Lalu dewan itu menganggap pemimpin kerajaan Pulau Pinang itu tidak berminat berjumpa dengan barisan kepemimpinannya.

"Kita rasa malas (nak atur pertemuan lagi). Kita anggap (beliau) tak mahu jumpa," sumber itu memberitahu Malaysiakini, mengulas dakwaan wakil rakyat PKR itu "tidak cekap" sehingga mendorong beberapa pegawainya meletakkan jawatan.

Mohammad Fairus minggu lepas menafikan tuduhan tersebut dan menyifatkan semua dakwaan itu bohong dan dibuat bertujuan merosakkan nama baik beliau kerana ada pihak cemburu terhadapnya.

Kata sumber itu lagi, pertemuan Pemuda PAS dengan Mohammad Fairus yang juga exco agama negeri antara lain bertujuan membincangkan isu-isu berkaitan hal-ehwal Islam dan kedudukan sosio-ekonomi serta pendidikan orang Melayu di negeri tersebut.

Walaupun mendapat maklum balas daripada pemimpin negeri itu melalui surat atau faksimili untuk berjumpa tetapi tiada tarikh khusus ditetapkan, kata sumber lagi.klik disini

PB - macam lawak je apabila baca cerita tentang si mahaguru silat fairuz ini yang menjadi ADUN kawasan saya .Kalau banyak sangat orang cerita dibelakang tidak elok dan perkara itu betul-betul berlaku, baik la YB Fairuz berundur dari jawatan TKM1 itu dan maybe Ustaz Lim boleh beri kepada Malik Kassim yang lebih proaktif dan nampak buat kerja. Kesilapan Lim Guan Eng juga memilih Fairuz berdasarkan kelulusan akademik tetapi sebenarnya tidak tahu buat kerja sejak menjadi TKM1 PP dan pemimpin melayu ini jugalah diharapkan oleh Melayu Pulau Pinang untuk membela nasib mereka.Jika Pemuda PAS PP pun tidak puas hati kerana sukar menemuinya untuk perbincangan tentang hal ehwal negeri inikan pulak nasib rakyat yang mahu mengadu padanya masalah2 seperti longkang sumbat,pokok tumbang atas rumah,jalanraya berlubang ...


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.