Tahniah Pak Lah dan KJ

on Wednesday, December 17, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Nori selamat lahirkan anak kedua, Timor Abdullah

KUALA LUMPUR 16 Dis. - Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin hari ini mendapat cahaya mata kedua yang dinamakan Timor Abdullah, suatu nama yang dipetik daripada nama seorang pahlawan Uzbekistan, Amir Temur, pada Zaman Pertengahan.

Isteri Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO itu, Nori Abdullah, selamat melahirkan bayi lelaki mereka pada pukul 4.15 petang di Pusat Perubatan Pantai (PMC) di sini.

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi turut melawat anak perempuannya itu di PMC dan gembira dengan kelahiran cucu keenam beliau.

Anak sulung Abdullah, Datuk Kamaluddin Abdullah dan isterinya Datin Azreen mempunyai empat orang anak.

Khairy dan Nori mendapat anak pertama mereka, Jibreil Ali Jamaluddin Abu Bakar pada 13 September tahun lepas.

Ulasan PB

Semoga dengan rezeki anak kedua ini yang dinamakan Timor Abdullah memberi kemenangan kepada YB KJ sebagai Ketua Pemuda UMNO pada pemilihan Mac ini.Tahniah buat KJ dan Nori.moga-moga anak mereka akan membesar dengan sihat dan baik.InsyaAllah.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.