Identiti ahli perniagaan taja jet mewah untuk Anwar diketahui !!

on Tuesday, September 25, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Akhirnya identiti  seorang ahli perniagaan yang menjadi rakan baik Anwar didedahkan . Apa yang Anwar nak sembunyi daripada rakyat dah diketahui . Hari ini semua orang check je siapa pemilik jet itu dengan mudah .

Anwar sering melaungkan kerajaan BN boros dan bazir wang rakyat . Tapi hari ini beliau menggunakan jet mewah dengan pemimpin PR yang lain dengan megah sekali kerana ditaja oleh kroni .



Di bawah pula adalah kenyataan yang MiM ambil daripada blog Seademon yang menulis perincian tentang pemilik sebenar jet peribadi tersebut!

Jika merujuk di atas, operating cost jet peribadi itu berjumlah US9700 (kira-kira RM35,000) per jam penerbangan, satu nilai yang sangat besar. 

 Dan jika kosnya sangat mahal seperti yang didakwa oleh blogger Seademon, siapakah yang sanggup membayarkan wang sebanyak itu? Jika Anwar benar-benar memperjuangkan transparensi, beliau sepatutnya menjawab soalan tersebut. 

Seperkara lagi, MiM telah menulis bukti jadual penerbangan MAS route Labuan - Kota Kinabalu yang perlu Anwar jawab untuk menghilangkan keraguan rakyat tentang kesahihan jawapan beliau tentang jet eksekutif tersebut : KLIK SINI



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.