Belum jadi PM, PKR dah naik jet mewah @dzainalabidin@tunfaisal

on Friday, September 21, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Angkuh betul Anwar Ibrahim sekarang ini  yang dok mengaku dirinya di seluruh negara bahawa beliau lah  bakal PM Malaysia ke 7 selepas PRU13.  Ini dibuktikan melalui rombongan  Anwar dan konco-konconya  di Labuan minggu lepas.

Rombongan mereka bukannya  naik kapal terbang Air Asia atau Firefly biasa ni tapi sebuah jet peribadi mewah yang disewa khas. GPB yakin ia disewa sebab tak lekat muka besar Anwar Ibrahim seperti mana di bas mewahnya.

Selepas bas mewah, lori treler kini jet mewah pulak, banyak betul wang/dana masuk untuk kempen Pilihanraya Anwar kali ini.

Itu belum jadi PM Malaysia, Anwar dah tunjuk sikap borosnya berbelanja sampai nak ceramah di Labuan pun nak sewa jet mewah bawa pemimpin Pakatan .


**untuk  pengetahuan pencacai Anwar..gambar ini bukan diedit utk fitnah tapi aku cilok dari pemimpin hang pa  sendiri...


Lihat betapa gembiranya Pak Sheikh & Zuraida seronok
menaiki jet mewah ...



One Response

  1. Anonymous says:

    dari zaman tan chee koon jadi ketua pembangkang ni laaaa baru saya nampak seorang ketua pembangkang punya cita rasa yang hebat...syabas ins saab...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.