DAP berang Perkasa PP berhimpun depan rumah Guan Eng

on Friday, May 11, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

DAP hari ini menggesa polis mengambil tindakan terhadap Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) berikutan tindakan anggotanya berhimpun di depan kediaman Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, semalam.

Pengerusi DAP negeri, Chow Kon Yeow, berkata barisan pemimpin DAP kesal dengan tindakan lebih 70 ahli PERKASA Pulau Pinang yang mengganggu ketenteraman Ketua Menteri dan ahlinya.

Beliau turut meminta polis memberikan penjelasan kerana didakwa tidak mengawal himpunan PERKASA dan hanya mengiringi kumpulan itu ke Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) tanpa mengambil sebarang tindakan.

Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi, juga berkata perbuatan ahli PERKASA itu boleh dikenakan tindakan kerana melanggar Kanun Keseksaan. – BERNAMA

Komen GPB

Juak -juak Bersih berhimpun secara haram di Dataran Merdeka disokong Dap ,tapi depan rumah ketua regim mereka marah pulak..


3 Responses

  1. Anonymous says:

    hai marah pulak....br lbh krg 70 je....LGE memang talam 2 muka......padan muka ko...hidup PERKASA.

  2. Anonymous says:

    LGE apa bikin mau marah ma....pangil itu BERSIH
    pya orang kasi bersihla......lu manyak bodoh ma,tu macam pun tada boleh fikir ka....haya apek ah....kasi orang susah ma...

  3. Anonymous says:

    olang cina pun talak suka ini apek ma..ini apek manyak sial lo..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.