Pengundi Cina P.Pinang dah mula label DAP gila duit & kuasa !@dzainalabidin

on Thursday, May 17, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Ramai pengundi Cina di P.Pinang agak terkejut sama sekali dengan pendedahan oleh Tunku Aziz mengenai sogokan rasuah RM50 ribu & jawatan  oleh Guan Eng & DAP untuknya supaya menutup mulut .

Sebelum ini mereka tak percaya langsung DAP adalah parti yang  tak pernah main duit, kawtim , rasuah & penyelewengan terutamanya  ketua regim iaitu Guan Eng .

bila GPB membaca komen-komen facebookers dari kaum  Cina di fb Major Huan Cheng Guan ini , nampaknya dah ramai yang bukan mata terhadap DAP .Mereka  kini  dengan lantang melabel DAP adalah parti yang semakin gila kuasa , gila pangkat dan gila duit !  

Malah ada yang pertikaikan dari mana Guan Eng nak cari duit  RM50ribu berkenaan ...





Laporan SPRM oleh Huan Cheng Guan terhadap Guan Eng ...



One Response

  1. Anonymous says:

    jadi orang miskin di pulau pinang yang dapat duit bantuan daripada DAP, entah daripada mana sumber duit tu? duit dari mana agaknya.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.