Halal Hub Penang : Kroni didahulukan , PAS melukut di tepi gantang !

on Friday, May 18, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Isu PAS diketepikan hak untuk mendapatkan jawatan YDP MAIPP senyap begitu saja,PKR melalui YB Malik Kassim masih memegang jawatan tersebut. Guan Eng ,Anwar dan Mansor Osman kelam kabut cuba menutup cerita ini kononnya ia adalah satu kesilapan.

Mereka menggangap DYMM YDP Agong budak pejabat yang boleh sesuka hati diarah itu ini.Sedangkan nama calon sebagai YDP MAIPP dicadangkan sendiri oleh Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri. Malik Kassim Exco agama Islam,Beliau juga YDP MAIPP, Salleh Man Adun Permatang Pasir hanya merintih akibat dipermainkan oleh DAP dan PKR. Pisau sebenarnya berasa kasihan terhadap PAS kerana diperlakukan sebegitu oleh 2 parti chauvanis ini,apakan daya dek kerana kebodohan sendiri maka lacuran politik sebegini hanya didiamkan malu tidak mahu rakyat tahu akan kebaculan PAS.

 Ini ada isu terbaru,Episod PAS diperbodohkan oleh PKR dan DAP tidak berhenti disitu saja, Pisau sedia maklum akan kekesalan Salleh Man dan PAS diperlakukan bagai budak budak oleh DAP dan PKR. Perwatakan Salleh Man seorang yang lemah lembut dan tertib turut katanya mencerminkan seorang pemimpin yang baik.

Malangnya pemimpin PAS negeri ini dipermainkan oleh PKR terutamanya Malik Kassim berulang ulang dan tidak berhenti disitu saja. Kita semua tahu Malik Kasim memegang jawatan pengerusi Halal Hub Pulau Pinang,Salleh Man juga dilantik sebagai salah seorang pengarah didalam Halal Hub Pulau Pinang. Apa yang menariknya Salleh Man hanya menjadi ahli lembaga pengarah secara percuma tanpa dibayar langsung sedangkan Malik dan juga Guan Eng sapu bersih elaun pengerusi dan penasihat Halal Hub.

 Regim DAP seperti yang kita tahu langsung tidak mengamalkan CAT, Ketua Staf Halal Hub dipegang oleh kroni Malik Kassim iaitu adikkandung sendiri iaitu Rodziah Kassim. Bayangkan kroni Malik Kasim mengawal sepenuhnya Halal Hub,dalam masa yang sama Salleh Man melopong menjadi pak pacak secara percuma didalam ahli lembaga pengarah Halal Hub.

 Jika benar regim DAP mengamalkan CAT kenapa kroni dan saudara memegang kepentingan GLC kerajaan negeri. Berapa elaun yang diterima Lim Guan Eng dan Malik Kasim didalam Halal Hub? Jika Salleh Man dibayar..tolong dedahkan berapa jumlah elaun beliau sebagai ahli lembaga pengarah..

 Ini adalah bukti betapa PKR secara terang terangan perbodohkan PAS Pulau Pinang,Pesuruhjaya Negeri diperlakukan sebegitu rendah kastanya berbanding Zairil Khir Johari yang mendapat puluhan ribu ringgit sebulan..www.pisau.net


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.