BN perintah PP, banyak rumah kos rendah akan dibina !

on Friday, May 25, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment







Rakyat P.Pinang semakin terhimpit untuk memiliki rumah kos rendah di negeri ini  selepas kerajaan DAP memerintah sejak 2008 . Tiada satu rumah kos rendah pun dibina sejak DAP mengambil alih kerajaan untuk   kemudahan  rakyat berpendapatan rendah .

Menjelang PRU 13 , BN P.Pinang tampil untuk menyelesaikan masalah ini dengan syarat dikembalikan pemerintahan kerajaan negeri kepada BN.






Tambahnya, kerajaan Barisan Nasional (BN) menyedari hakikat itu dan sentiasa mencari kaedah serta menyediakan alternatif kepada golongan bawahan membeli rumah sendiri. “Senario sekarang ini ramai orang Melayu terpaksa membeli rumah di luar bahagian pulau termasuk Seberang Perai, Sungai Petani, Kulim dan Parit Buntar. 


 “Oleh itu jika BN diberi peluang memerintah pastinya perkara itu tidak akan berlaku dan lebih banyak rumah kos rendah akan dibina untuk golongan bawahan ini," ujarnya. KLIK DI SINI


*** Nak rumah kos rendah banyak ..undilah BN di PRU 13 di P.Pinang ..tolak regim DAP !




One Response

  1. Anonymous says:

    seseorg pemimpin kerajaan / pembangkang yang tidak utamakan rakyat dan hanya 'tahu' cakap tak guna... rakyat tahu memilih... kecuali rakyat jenis tabsut/kongkong sesuatu puak, salah ke betul ke tetap sokong, dapat nk bantu la, kita genarasi bijak pandai... jangan nk dengar ayat-ayat sedap je... kita kena tgk ada tak diorg buat ke tak... bukti apa yg diorg kata... yg penting negara kita aman dan tidak kacau bilau...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.