Gadis Ukraine menangi gelaran wanita paling seksi di dunia

on Monday, May 7, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Berdasarkan undian pembaca akhbar The Sun, pelakon kelahiran Ukraine, Mila Kunis dinobatkan sebagai wanita paling seksi di dunia.


 Bintang filem Black Swan berusia 28 tahun itu itu memperoleh undian sebanyak 6.1 peratus, manakala juri rancangan realiti televisyen X Factor, Chery Cole di tempat kedua dengan undian sebanyak 5.7 peratus dan tempat ketiga menjadi milik bintang Greek, Georgia Salpa.




 Turut tersenarai, bintang realiti televisyen Kim Kardashian di tempat kesembilan dan bintang kelahiran Britain, Tulisa Contostavlos di tangga ketujuh. Undian yang dilakukan majalah FHM bagi gelaran yang sama pula menjadi milik Contostavlos. Undian tersebut turut menyaksikan Cole turut berada di tangga kedua diikuti penyanyi Amerika Syarikat, Rihanna di tempat ketiga. - AGENSI


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.