Irshad Manji mengamuk bukunya diharamkan kerajaan Malaysia !

on Saturday, May 26, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




JAKARTA 26 Mei - Aktivis liberal warga Kanada, Irshad Manji semalam mengecam tindakan Malaysia yang mengharamkan buku penulisan terbarunya berjudul 'Allah, Liberty and Love' dengan menyifatkannya sebagai menghina generasi muda di negara itu.

 "Malaysia mengharamkan buku penulisan saya kerana tidak mahu golongan muda di negara itu terpengaruh dengan isi kandungannya," katanya kepada The Jakarta Post. Karya penulisannya yang berjudul 'The Trouble with Islam Today' sebelum ini turut diharamkan di Malaysia. - AGENSI



** Syabas dan tahniah kepada JAKIM ,kerajaan Malaysia terutama Menteri DS Jamir Khir Baharom bertindak tegas dalam isu buku penulis lesbian Irshad Manji ini yang dijual di negara kita .

 Ini membuktikan kerajaan Malaysia diterajui BN sentiasa peka tentang kegiatan LGBT yang bukan saja mengembangkan aktiviti songsang mereka malah cuba  memesong akidah umat Islam terutama generasi muda .






3 Responses

  1. Anonymous says:

    Sepatutnya awal-awal lagi dah haramkan dia dari masuk Malaysia. Sekarang kena lah bagi semua buku2 tu kat dia biar dia bawa balik dan jual lah kat mana-mane negara yang boleh terima buku tu.

  2. Anonymous says:

    Apahal dia meroyan...Malaysia ini bukan negara dia lagi pun jual lah pada pengikut pengikut yng sama waktu dengan dia..

  3. Anonymous says:

    islam agama resmi negara pertahankan..itu...tarik semula semua buku murtad tu dlm pasaran....haramkam irshad minji dari memasuki negara ini..tk jakim kerana berani bertindak negara ini kita punya..suruh dia jual tempat lain cari mkn

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.