Ustaz Pas kantoi dengan artis

on Thursday, May 28, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Akhirnya gosip dulu hubungan antara Ustaz Akhir Hayy dengan Waheeda telah kantoi. Akhbar Harian Metro 2 hari lepas telah heboh cerita mengenai hubungan mereka ini . Tetapi kalau beliau mahu kahwin 2,3 pun tak pa kerana Islam sendiri membenarkan . Cuma kalau kita lihat background dia dulu berasal dari pentas rock 80an lalu menuju ke pentas ceramah-ceramah PAS yang maki hamun kerajaan BN dan kini akhirnya kembali semula ke dunia hiburan.Menjadi pengacara TV dan merakamkan album maka lupa terus kepada anak bini dan sangkut pulak dengan artis .

Berikut adalah gambar Ustaz komersial ini di tepi pantai yang indah menghidup udara sejuk di malam hari bersama waheeda dan rakan-rakan mereka.




4 Responses

  1. city_awan says:

    saya tak pernah panggil 'ustaz" pada ustaz pas...saya panggil "stud". Dari jauh lagi saya panggil "stud"

    Cari lah sendiri makna "stud"

    mengapa saya berkata demikian....tiap tiap hari jumaat...sebelum sembahyang fardu jumaat...taskirah selama 30 minit di adakan...bukan main sedap lagi "stud" pas menghentam parti lawan. berdesing teling dibuatnya.

    Tapi bila khutbah, "stud" Pas yang sama akan beritahu: "Takutilah kamu kepada kekuasaan ALLAH. Bersatu lah wahai Umat Islam kerana Allah melarang semua umatnya bermusuhan. Kamu akan ditanya nanti olih Allah siapa saudara kamu yang sebenar nya di hari akhirat nanti"

    ini lah "Stud" PAS. Lu fikir lah sendiri....

  2. Anonymous says:

    Baru- baru ini di Kelanatan, pelacur pun telah di benar beceramah di pentas PAS dan yang hadir dan dengar ialah ahli PAS terdiri Lebai, Bilal, Siak, ahli Masjid dan Surau. Nak tengok Cik Eli supaya dapat lepaskan steam. Nanti penyamun, kaki main pun boleh naik ke pentas PAS

  3. sape yg dimaksudkan pelacur 2?
    kalo berani sebutla nama penuh...
    penakut tp nak berjuang...
    adoi..
    kamonla.....
    sebut mai nama dia....
    nak gk aku tau....

  4. Anonymous says:

    hasil dari pendapatan sebagai badut yang ustz bob lokman perolehi dulu dan telah menjadi darah dagingnya telah disucikan ke? sekarang dia dah menjatuhkan fatwa bahwa orang johor yang tinggal di ulu tiram dan bekerja di jurong spura menjadi murtad kerana sekian lama tidak solat subuh menurut kata dia......
    inikah cara ustz PAS

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.