Panglima Erdogan Pengecut !! tak ada teloq

on Wednesday, May 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Walau apapun alasan Husam kerana tidak hadirkan diri ke rancangan Hujah semalam berdebat dengan Ezam , dia akan dilabelkan pengecut , penakut dan tak ada teloq (meminjam kata-kata Faris Musa AMK PKR di Penanti ) .

Rancangan Hujah semalam sudah mengiklankan di TV9 akan menemukan Husam Musa dengan Ezam malah di dalam blog dan facebook juga dihebohkan .Mereka akan berhujah atas tajuk Rasuah Politik.

Alasan Husam untuk cabut lari mudah iaitu anda boleh klik d sini

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=20944&Itemid=50

Kenyataan di dalam Harakah ini jelas putar belit punya kerana mereka mengatakan pengurusan TV9 telah memaklumkan mengenai keputusan Menteri Pertahanan membatalkan penyertaannya pada saat-saat akhir kerana sebab-sebab tertentu.

Saya begitu hairan apabila Husam dan Harakah memberi alasan tersebut. Tidak mungkin beliau tidak mengetahuinya kerana sudah dua hari TV9 menayangkan iklan tentang ahli panel Hujah tersebut iaitu antara Ezam dan Husam .Saya berasa pelik juga jika Husam tidak tahu semua ini ,tak kan pihak TV9 selaku penganjur tidak memberitahu beliau mengenai Ezam yang diganti dan seterusnya dibenarkan diiklankan di TV9 selama 2 hari sebelum Hujah bermula . Jangan dok cari alasan menyalahkan pihak lain pulak jika sebenarnya anda takut dan mengaku kalah .


LINK
HUSAM MENGAKU KALAH SEBELUM MASUK GELANGGANG


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.