Bapak dok sibuk fitnah Najib dan pemimpin BN ,anak pulak sang penyamun tarbus

on Tuesday, May 19, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Anak Raja Petra didakwa tuduhan mencuri


SHAH ALAM 19 Mei - Anak kedua penulis blog Raja Petra Raja Kamaruddin mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas empat pertuduhan mencuri dan memiliki motosikal curi serta melakukan pecah rumah di sekitar Shah Alam.

Raja Azman Raja Petra, 33, dari No. 5, Jalan BRP 5/5, Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh didakwa mencuri sebuah motosikal Yamaha RXZ nombor pendaftaran BJQ 9597 bernilai RM8,000 milik seorang lelaki, Syaiful Setapa.

Tertuduh juga mengaku mencuri sebuah telefon bimbit Nokia, sebuah jam tangan Seiko dan serangkai kunci motosikal yang kesemuanya dianggarkan berjumlah RM3,850 dari sebuah kediaman milik Saipul Adli Mohamad Yunus.

Raja Azman juga mengaku telah memecah masuk ke dalam kediaman dan mencuri wang tunai RM20, cukai jalan, kad ATM Maybank dan BSN serta lesen memandu milik Mohd. Syaiful Setapa.

Dia juga mengaku atas tuduhan pilihan iaitu memiliki sebuah motosikal Yamaha 135LC bernombor pendaftaran NBT 7332 milik Ahmad Firdaus Jalaluddin.

Kesemua perbuatan didakwa dilakukan Azman antara pukul 9.30 pagi, 20 Mac lalu dan 10.40 malam, 5 Mei lalu di Seksyen 19, Seksyen U2, dan di Kinrara Court Puchong dekat sini. Hukuman akan dijatuhkan pada 19 Jun ini. - Utusan


Komen PB

Ini lah balasan Tuhan kepada siapa yang melakukan fitnah memburukkan orang lain .Di Dunia lagi sudah ditunjukkan .Bapak dengan bangga menjadi seorang ikon hebat dunia blog dan sentiasa sibuk fitnah,dan menyerang pemimpin negara tetapi anak pulak dipinggirkan sehingga menjadi penyamun. Fikir-Fikirkan lah...


3 Responses

  1. ayah kepada nabi ibrahim AS.. seorang tukang yang buat berhala.

  2. Senjaliza says:

    I tought Raja Petra is a bankrupt. Is it true.. He was asked by court to pay a Professor RMX.XX millions for defamtory writting in Malaysia Todat?! Oooh yea, (A.S)Nabi Ibrahim's dad itu Zaman Jahiliah.. ada lagi kee amalan Zaman Jahiliah now?

  3. amalan zaman jahiliah?ada..byk sgt......

    kes buang bayi yg berleluasa...sex bebas..gay..lesbian..etc...

    oraitss.. utk kes petra ni.. semuanya terletak pd tahap keimanan dan taqwa seseorang itu...

    iman x dpt dijual beli... so ape yg nk herannya.. anak PM kite sndiri sosial tahap gaban.. pdhal..abang najib kite tu.. baik budi pekertinya.. hahahaha

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.