Gambar MB MINORITI sementara Perak yang sah

on Monday, May 11, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Nizar begitu gembira sekali hari ini kerana dia sudah berjaya menentang siapa yang menghalangnya untuk memegang kuasa .Dalam sejarah demokrasi di Malaysia dan mengikut prinsip demokrasi , NIZAR adalah orang pertama menjadi Menteri Besar yang menjadi MB yang kerajaannya minoriti dalam DUN!!! haha

Di tempat kerja aku ,penyokong2 pas dan pkr cukup bangga keputusan mahkamah memihak Nizar dan mengutuk zambry supaya balik Pangkor dan serah balik kereta Camry .Kita sendiri sedia maklum Tuanku Sultan yang melantik MB Perak iaitu Dr Zambry dan telah berlaku juga proses mengangkat sumpah di Istana Raja. Jika kita lihat perkara ini , Nizar inilah Melayu yang tidak hormat keputusan Raja yang berani mencabar keputusan perlantikan Dr Zambry tempohari maka ianya secara tidak langsung telah mencabar keputusan Sultan Perak!




Wahai Nizar, anda harus ingat seperti kata2 P Ramlee dalam Labu Labi , " Hari ini hari kau ,entah esok hari aku pulak " .

Kita semua haruslah bersabar dan bertenang menerima keputusan Mahkamah hari ini. Semuanya ada hikmah disebaliknyaTak kan lari gunung dikejar. Manusia merancang,tetapi Allah yang menentukan segalanya.Jika tidak aral melintang Insyaallah negeri Perak ini akan kembali lagi ditadbir oleh kerajaan BN dengan aman damai. KLIK DI SINI

SELAIN ITU ,MENURUT BLOGGER X PKR , KAEDAH SUN TZU 'THE ART OF WAR' SEDANG DIIMPLEMENTASI !

KITA BERUNTUNG MEMPUNYAI PM DS NAJIB TUN RAZAK IAITU SEORANG YANG KUAT MEMBACA DAN SEORANG PEMIMPIN YANG BIJAK ...

KLIK DI BAWAH


http://x-pkr.blogspot.com/2009/05/anwar-meludah-ke-langit.html


8 Responses

  1. pujangga7 says:

    Seperti rumah siap, tukul masih berbunyi. Kemelut politik Perak -legasi Tun abdullah. Saya tak faham kenapa undi tidak percaya tidak dibuat dulu. Jika tidak keadaan ini tidak akan serumit ini. The next course of action is not to proceed with legal appeal but to issue vote of no confidence to Nizar. There is no turning back anymore as many has already suffered because of this conflict.

  2. SEMOGA TUANKU SULTAN PERKENANKAN BUBAR DUN PERAK.
    BIAR RAKYAT YANG MEMILIH KERAJAAN..

  3. semoga tuanku sultan tidak perkenan kerajaan MB MINORITI !!! HAHA

    NIZAR AKAN DITUMBANGKAN DALAM UNDI TIDAK PERCAYA YANG MAHU DIBUAT OLEH ANWAR DULU PADA 16 SEPT...

    KITA TERIMA KEPUTUSAN MAHKAMAH TETAPI MASIH ADA LAGI JALAN UNTUK JAHANAMKAN NIAT JAHAT NIZAR BINTANG TIGA INI ...TAK LAMA DAH HANG DUDUK KERUSI ITU

  4. PARPUKARI says:

    SERONOK SEKEJAP JE BRO! BIARKAN LAH MEREKA PERASAN DAN SYOK SENDIRI!

    MUAHAHAHHAHAHAA

  5. zambry?Bn ada majoriti... huahuahuaa..

    tapi.. bak kata pujangga7

    saya tak faham kenapa undi tidak percaya tidak dibuat dulu. Jika tidak keadaan ini tidak akan serumit ini. The next course of action is not to proceed with legal appeal but to issue vote of no confidence to Nizar. There is no turning back anymore as many has already suffered because of this conflict.

    najib apa khabar?beliau mmg byk membaca.. dh baca surat khabar luar negara?apa khabar duta kita luardisana?sihat ke idak?

  6. x-pkr says:

    Nizar kena kepit dek 2 ngah dan ngeh all d time. pegi jamban pun 3N ttp bersama!

    jadi la....19 jam melepas rindu dendam slps 3 bulan! tapi Camry ttp tak lepas beb....

    guna harta k'jaan tanpa hak, tak pula salah di mata mrk..ish..ish..ish

  7. Anonymous says:

    ya betul.. hari ini hari mereka.. esok2 plak hari BN .. :) nak buat undi tak percaya pun still BN yang kuasai DUN .. hayoo~ cepat2 la berakhir .. rakyat Malaysia sudah penat dengan karenah pembangkang nie..

  8. Anonymous says:

    MB selangor tak dapat jawatan dah rampas hak rakyat miskin Mcm ni ke yang di katakan parti yang membela nasib rakyat ? orang mcm ni ke yang di gahkan oleh penyokong PR ? pelik sungguh la orang yang menyokong PR ni

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.