Rakaman dan bukti gambar cubaan rasuah didedahkan oleh Aminah

on Wednesday, May 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Ini lah gambar yang membuktikan kehadiran 2 pemimpin PKR berjumpa Aminah

TERKINI

Aminah pula dalam kenyataan terbarunya, bukan sahaja menafikan dakwaan PKR bahawa beliau yang mengatur pertemuan dengan dua ahli parti itu, sebaliknya membuka cabaran baru terhadap Pengerusi PKR Pulau Pinang, Datuk Zaharin Mohamed Hashim.

Katanya, beliau mencabar Zaharin supaya mendedahkan satu peristiwa yang berlaku di sebuah hotel di Jawi yang ada kaitan dengan soal maruah.

"Saya nak ingatkan Zahrain supaya jangan mencabar saya. Saya nak tanya sama ada dia masih ingatkah lagi dengan peristiwa di sebuah hotel di Jawi pada 2006?

"Kak Min minta dia jawab dalam tempoh 24 jam dan jika tidak, Kak Min akan dedahkan kepada umum. Maruah dibayar dengan maruah," katanya yang membahaskan dirinya Kak Min kepada pemberita selepas berkempen mengedar poster beliau sebagai calon Bebas bagi pilihan raya kecil Penanti.

Beliau yang juga juga bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Pulau Pinang pada sidang media yang diadakan pagi Rabu itu menafikan mengatur pertemuan dengan dua ahli PKR tetapi sebaliknya pertemuan antaranya dengan dua ahli itu diatur oleh salah seorang daripada mereka.

Tambahnya, pertemuan tersebut yang berlangsung 13 Mei lalu di kediamannya di Jelutong atas permintaan ahli PKR terbabit.



AMINAH DEDAHKAN TAWARAN RASUAH DARI PKR ,KLIK DI SINI

http://www.pisau.net/2009/05/pkr-n12-ekslusif-bukti-gambar-rakaman.html

Hari ini Saifuddin Nasution dan kedua orang di dalam gambar itu menafikan mereka telah menawarkan ganjaran dalam bentuk ganti rugi kepada calon Bebas, Aminah Abdullah jika sanggup tidak bertanding dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti.Mereka terus membuat serangan balas counter attack balik kepada Aminah .kata Saifudin 2 wakil PKR yang bertemu dengan Aminah bukan mewakili PKR tetapi atas tindakan individu.

Walaubagaimanapun Aminah telah menunjukkan sikap jujur dan berani dengan membuat laporan polis dan laporan kepada SPRM dengan bukti - bukti nya sekali bagi membuktikan tuduhannya benar dan terserah kepada Polis dan SPRM untuk menyiasatnya.Dia dicabar oleh Zahrain kuku besi dan beliau harus jawab kerana beliau adalah Pengerusi PKR negeri Pulau Pinang .Selain itu kronologi juga bukan sahaja mereka 2 orang ini sahaja berjumpa malah Tian Chua & Saifuddin Nasution jugak memujuk agar Kak Min menarik diri namun calon bebas Aminah Abdullah tetap dengan pendirian meneruskan niat untuk bertanding agar rakyat semua tahu pembohongan parti PKR kepada rakyat. PKR kini tidak boleh lagi berselindung jika najis dan kudis sudah mula bertapak di dalam parti mereka. Rasuah dan skandal kini cukup sinonim dengan parti yang dikatakan adil dan telus serta menentang segala bentuk rasuah .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.