Cadangan minta Sultan campurtangan isu Babi

on Wednesday, April 9, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Aku rasalah kita patut mintak Tuanku Sultan negeri-negeri Melayu terbabit supaya campur tangan dalam isu-isu membabitkan pemilikan tanah untuk tujuan yang ada kaitan dengan BA-BI nih.. Cuma Tuanku Sultan aje yang dapat menghentikan keje GILA para pemimpin ‘puppet’ Melayu ni dari terus-menerus bagi tanah kepada cina untuk tujuan yang menjijikkan macam bukak lading BA-BI 100 juta, perkampungan cina, tanah pertanian dan lain-lain.. Tuanku Sultan harus sedar modus operandi mereka ni untuk mendapatkan tanah-tanah orang Melayu.. Orang Melayu nih, tanah bekas tanah kubor diorang sanggup lagi duduk tapi kalau tanah bekas ladang BA-BI ni diorang tak nak!Ladang BA-BI ke perkampungan cina ke semua tu ‘carmouflage’ aje.. 10, 20 tahun lepas tu diorang jual tanah tu kepada sedara diorang kat Singapork .. Dahla ternak BA-BI tu tujuan sebenar nak bagi sedara diorang kat Singapork dapat bekalan BA-BI !Esok-esok entah-enatah dekat istana nantipun ada ladang BA-BI RM100 juta !

Bukak celik mata kita dah lihat dah kepimpinan Melayu dibeberapa negeri bawah Pakatan Rakyat sekadar menjadi ‘PUPPET’ kepada pemimpin racist yang sepatutnya dipersoalkan tentang kesetiaan mereka kepada bumi Malaysia ini.. Aku sampai sekarang tak faham kenapa mereka ni masih mendabik dada mengaku rakyat dipihak mereka sedangkan dasar-dasar kerajaan negeri yang telah mereka laksanakan setakat ini terbukti hanya menguntungkan sebelah pihak.. MB Selangor, MB Kedah dan MB Perak ternyata sekali menjadi ‘puppet’ yang berkesan kepada puak-puak racist ini dalam mengetepikan kepentingan orang Melayu sebagai penduduk majoriti. Di neger-negeri terbabit.. Yang memalukan tu adalah kenapa orang Melayu diketepikan kerana menatang ‘BA-BI’? BA-BI sebagai seekor menatang yang haram disisi Islam digunakan sebagai SUBJEK untuk mengetepikan orang kepentingan orang Melayu.. Ketiga-tiga MB Melayu terpaksa akur kerana isu menatang BA-BI akibat desakan puak-puak racist seperti DAP? Isu BA-BI terbukti berkesan untuk memiliki tanah-tanah orang Melayu atau mewujudkan kelompok komuniti puak-puak racist yang tak mau bercampur dengan bangsa lain dan bersifat kiasu macam DAP.. Aku hairan kenapa MB-MB puppet ni kena mengalah dengan tuntutan yang langsung takde asas ni? Berapa peratuskah KDNK negara ni diperolehi daripada BA-BI? Berapa peratuskah hasil buangan menatang ni dgunakan untuk penjanaan tenaga elektrik sedangkan dulu rakyat dihasut oleh puak-puak racist untuk menolak penggunaan insenirator untuk memproses sisa buangan?NAMPAK TAK BAGAIMANA ORANG MELAYU DI SELANGOR DAN KEDAH DITIPU UNTUK DAPATKAN TANAH? Di Kedah pulak, BA-BI dibenarkan dijual secara terbuka seolah-olah macam jual ikan.. Berapa ramai orang Kedah makan BA-BI?

Yang lebih memalukan tuh, ada pulak Ustazah exco PAS nama Halimah dari Pulau Ketam yang menyokong isu penternakan menatang ini di Selangor? Anda belajar agama Islam kat mana? Pakai kepala lutut ke?Kenapa anda tak menjadikan diri anda sebagai contoh terlebih dahulu dengan masuk restoran cina dan makan bersama-sama dengan Teresa Kok di atas meja yang ada BA-BI panggang seekor? BERANI? Ataupun anda memlihara menatang tu kat rumah anda untuk menujukkan keterbukaan anda kepada Teresa Kok? Harap TUDUNG aje labuh, dalam badan penuh TAIK!Memang tak sia-sia Dewata Raya PAS melawat Bukit Pelandok dulu!Exco PKR pun terang-terang nampak kebodohannya.. Sanggup dia makan elaun hasil penternakan BA-BI? MEMANG PAS DAN PKR NIH TAK BOLEH DIPISAHKAN DENGAN MENATANG NIH!

Walaupun Dolah jadik pemimpin ‘slow’ , tetapi takdelah dia sebodoh pemimpin-pemimpin ‘puppet’ PKR dan PAS nih? MUNAFIK, GILA KUASA, BODOH, DUNGU, MENIPU, PEMBELIT, MAKAN DUIT HARAM semua cukup sifatla diorang nih!


PAS = Pig And Sons /PAS FOR ALL = BABI
PKR = Parti KinziR
PR = PoRk
BA = BA bi
DAP = Daughter And Pig
PAP = Pig And Papa...


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.