Mak Lampir teringin nak jadi Ketua Wanita Umno ??

on Tuesday, March 27, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Wanita Umno perlu tegas menolak Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang sudah terpalit dengan skandal Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) kerana ia peluang terbaik membersihkan imej parti.


Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin berkata, tindakan Wanita Umno mengadakan perhimpunan khas Jumaat lalu merupakan satu tindakan yang mundur dan tidak akan mengangkat martabat wanita kerana akan menyulitkan lagi pergerakan sayap itu.

Katanya, tindakan itu mencerminkan kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib yang gagal membuat transformasi Umno dalam menangani krisis kepimpinan parti.

“Saya menyeru wanita Malaysia menjauhkan diri daripada sayap Umno yang tidak berupaya mengeluarkan diri mereka dari gelumang seperti lembu yang dicucuk hidung.

“Zaman telah berubah, saya percaya wanita Malaysia akan menolak pergerakan Wanita Umno yang lemah dan tidak berprinsip,” katanya dalam sidang media di lobi Parlimen hari ini.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Mak lampir...jaga sajalah kawasan ampang nuuu..usah sebok hal parti orang lain..

  2. Anonymous says:

    Balik jadi wakil di singapuralah

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.