SPBA mahsuh : Pakatan hijack usaha keras CUEPACS ?

on Thursday, March 8, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Penjawat awam gembira Najib umum mahsuh SPBA ini tapi mengapa Nurul Izzah masih lagi tibai kerajaan BN perkara ini sebagai kegagalan ?  SPBA ini bukan cadangan daripada BN  tapi JPA . Sekurang -kurangnya kerajaan BN mendengar keluhan dan aduan penjawat awam tentang permasalahan ini dan akhirnya terbukti hari ini Najib mendahulukan rakyat dalam apa-apa keputusan .

Nurul Izzah dengki ke pasal berita baik ini ??  Yang best tu Nurul Izzah jelas claim kredit bahawa desakan menghapuskan SPBA ini adalah  usaha keras juga dari  Pakatan .

Sebenarnya kalau tak kerana usaha Presiden CEUPACS datuk Omar Osman  ini bersuara lantang  dan jugan bermesyuarat   dengan PM sendiri , ia tidak akan berhasil .

Pembangkang sebenarnya  hanya pandai  melalak  di media dan bila keputusan diumumkan ,mereka  claim ini usaha  mereka .  Musibat punya Penipu Rakyat  !!


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Bodo piang punya PKR...

  2. usin says:

    kutip la kredit tu nurul oi. ko ni memang kaki kutip. cam haram punya mult. tp aku nk puji ko sikit, mcm mana sialpun mulut ko, ko memang lawa. serius ni, mak aku ckp!!!!

  3. Anonymous says:

    Bos tolong bagitahu budak syoksia [ Bukan bosia ] tolong senyap sikit , suruh dia dok di rumah jaga anak dan jaga laki lagi baik, nanti laki cari cawangan lain baru padan muka nya. Jangan lah merapu macam papa [ bukan nya PUPY ] dia.

  4. Tok Batin says:

    haahahaha...ehehehehehe x kan x kenal si Nurul tu,Pemimpin Sendok Kuah,die ni suka mengekor je mana pemimpin BN pergi,apa je yg BN buat die akan ekor,nti bila pemimpin balik je,bru ar die dtg buat sibuk2,pastu cliam yg tu hasil usaha die lah tu...heheheh

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.