Adakah isyarat gambar ini seperti simbol Illuminati & Freemason ?

on Monday, March 12, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Menurut buku Richardson Monitor Of Freemasonary  ( page 84 ) , terdapat satu simbol Illuminati & Freemason berupa jerut leher iaitu meletakkan sebelah tangan di bawah dagu atau leher dalam keadaan seperti  mencekik .

Selalunya orang terfikir simbol ini orang itu berfikir sesuatu , tetapi simbol ini sebenarnya membawa maksud kepada pengikutnya agar mematuhi arahan . Sekiranya dilanggar mereka harus menerima sebarang hukuman .

Adakah Anuwar di dalam gambar di atas sedang melakukan isyarat Freemason  ? Sebabnya  Anwar memang  diketahui berkawan  dengan ramai  ahli-ahli Mason berbangsa Yahudi seperti contoh   Paul Wolfowitz , pelobi kuat Amerika menyerang Iraq .



Simbol ini paling terkenal ialah pada gambar potret  Benjamin Franklin ( ahli Freemason )  yang teletak di dalam pejabat Presiden Amerika di White House . Mungkin kah gambar ini sebagai peringatan kepada sesiapa yang menjadi Presiden agar sentiasa mengikut arahan -arahan yang ditetapkan oleh konspirasi2 Freemason ini jika ingin selamat .




Pelakon komedi terkenal  Hollywood , Michael Anthony Richard yang  berbangsa Yahudi bergambar di sebuah majalah rasmi Freemason , Scottish Rite Edisi 2000  dengan simbol isyarat sedemikian .




Rujukan 


- Buku Rahsia Simbol Yahudi (m.s 82 ) 


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Mungkin Kebetulan sbb aku tengok time org sembahyang Jumaat dan time org mendengar khutbah jumaat, byk betul org buat cmtu.

    Kalau Macam Najib buat baru betul. Lambang rock (lembu bertanduk) sama seperti lamabang freemason. Bukti. Ko Tengok Video nie

    http://www.youtube.com/watch?v=Yu1VfD8HNas

    Minit terakhir x silap aku. Wallahualam.

  2. Anonymous says:

    itu lambang maksudnya,
    woiii kichi, jaga hah, blakang kasi taruk......

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.