RPK SEMBUNYI DI RUMAH HELINNA HANUM DADAMEAH !!

on Tuesday, January 12, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Bukti rumah RPK tinggal adalah rumah
Hellena Hanum Dadameah




benarkah raja petra bersembunyi di rumah seorang wanita bernama helinna hamun dadameah. perkara ini gap sahkan memang benar. siapa wanita ini yang sanggup bersekongkol dengan pengkhianat negara ?

helinna hanum dadameah adalah isteri kepada kalimullah hasan,agen bertaraf bangkai daripada singapura yang bersekongkol dengan raja gila. petra mencipta teori fantasi politik untuk meenjatuhkan ds najib dan mengaibkan rosmah mansor. sayang tuduhan dan akuan bersumpah petra dan pi bodoh bernama balasubramaniam yang mengatakan rosmah berada di tempat kejadian pembunuhan altantuya pada jam 10 malam telah kami nafi dan sangkalkan.

dengan keluarnya gambar alibi rosmah yang sedang berbuka puasa dan menyampaikan sumbangan jelas menunjukkan bahawa petra ini adalah manusia sundalan,bangkrap politik dan kering iman namun sayang manusia setaraf bangkai ini dianggap sebagai hero demokrasi oleh anwar dan pas !

hari ini petra bertembung dengan kumpulan kami..yang secara perlahan-lahan akan mengeluarkan satu persatu bukti mengenai fitnah yang sedang anwar/petra/kalimullah rencanakan untuk mengkucar kacirkan kestabilan politik negara.

hari ini seperti yang dijanjikan,kami mengeluarkan bukti pemilik tempat persembunyian raja petra. dimiliki oleh isteri kepada kalimullah di no 20 apartment trinity court bayswater london.
selanjutnya blog gap sini

Komen PB

Syabas blog Gap yang mendedahkan rumah siapa yg RPK tinggal di London dan terbukti Kalimullah ajen Singapura ini terbabit disebalik tabir dalam dalam komplot menjatuhkan Najib ketika di zaman Pak Lah menjadi PM lagi. Ternyata kita telah tahu siapa sebenarnya yang support segala-galanya kepada RPK sang pengkhianat negara untuk membuat konspirasi fitnah ini semua kepada Najib dan Rosmah dalam kes Altantuya .

Menurut blog pisau , Kalimulah menempatkan 4 orang wartawan di NST khas untuk spinkan fakta kes Altantuya,katanya fakta kes dan sebutan di makhamah cukup berbeza yang dipaparkan di surat khabar. Tujuannya untuk mengambarkan secara halus penglibatan seorang vvip didalam kes tersebut.

Yang pasti semua fitnah dan konspirasi jahat ini ada akan terjawab tidak lama lagi dan akan didedahkan satu persatu .. Rakyat akan melihat kebenaran yang sebenar.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.