Mr Bean PAS buat lawak bodoh lagi pertikai program UMNO Juara Rakyat

on Thursday, January 14, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Mr Bean menyalak lagi ...

Setelah program Umno Juara Rakyat berakhir baru baru ini, terdengar salakan dari jauh Naib Presiden PAS .Pak lawak yang di angkat menjadi naib presiden PAS atau dikenali panggilan mesra Mr Bean PAS membuat kenyataan sekali lagi meremehkan minda rakyat terutamanya penyokong PAS sendiri.

Kenyataan beliau di Haprak Daily seolah olah ibarat meludah ke langit, mempersoalkan bantuan yang diberikan kepada rakyat.


Sehubungan itu, beliau yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena mempersoalkan pengumuman Najib yang memperuntukkan RM15.6 juta untuk membaiki bumbung pangsapuri di Bandar Bukit Sentosa, Hulu Selangor.

Haprak daily


Kenyataan dangkal beliau adalah satu percubaan memperbodohkan rakyat,beliau mempersoalkan dari mana datangnya wang untuk membantu rakyat. Pisau dengan senang hati mengingat kamu wahai Mahfuz,jangan hanya tahu membuat kenyataan bodoh bodohkan rakyat tanpa berfikir panjang.Kerajaan BN yang terasnya adalah UMNO adalah di pilih oleh rakyat,di undi oleh rakyat,kerajaan BN yang terbentuk sehingga sekarang adalah pilihan rakyat.Maka kerajaan ini adalah kerajaan RAKYAT! UMNO PILIHAN RAKYAT!

Bantuan yang diberi semestinya adalah datangnya dari sumber kewangan kerajaan rakyat,adakah Pemimpin kerajaan PAS Kedah atau Kelantan mengeluarkan duit poket sendiri untuk membantu rakyat? Jika berlakunya kebakaran,banjir ,bencana alam dan bantuan kepada fakir miskin adakah pemimpin PAS mengeluarkan duit poket sendiri untuk membiayai kesemua permasaalahan rakyat? adakah PAS mengeluarkan dana kewangan parti,jika ada ,dari mana datangnya dana parti PAS? Yang pasti Kerajaan negeri bawah pemerintahan PAS mengunakan dana kewangan kerajaan negeri. Yang akhirnya jika bantuan diberi maka akan keluarlah di dada akhbar Haprak Daily PAS adalah prihatin kepada rakyat.

Jika benar benar mengunakan duit sendiri,sila berikan bukti,bila,dimana dan kepada siapa bantuan diberikan.Kalau setakat RM100-RM300 tak payah heboh heboh,ramai lagi pemimpin dalam Malaysia buat perkara yang sama.

Adakah Ds Nizar mengeluarkan wang poket sendiri untuk membantu mangsa bencana alam? Adakah Mahfuz keluarkan duit poket sendiri bantu perbaiki infrastruktur masyarakat dikawasan parlimen yang diwakili?Adakah Nik Aziz wali selipar mengeluarkan duit poket sendiri memberi pampasan kepada mangsa KB Mall?Kesemuanya tidak! kesemua wang bantuan kepada rakyat datangnya dari dana yang diperolehi dari sumber kerajaan negeri yang kamu perintah. Takkan perkara sebegini perlu kamu perbodohkan rakyat?

Usah bercakap soal wang rakyat,PAS sejak dari dulu mengambil wang derma rakyat pada setiap ceramah fitnah mereka sebagai sumber wang poket pemimpin sendiri. Maki hamun ,mencarut dan fitnah dibayar rakyat kononnya fisabillilah,tetapi rakyat di tipu hidup hidup kononnya untuk perjuangan parti,walhal untuk perut pemimpin PAS sendiri.

PAS usah mendabik dada, tanggungan kos perbelanjaan muktamar di Ipoh pada 16 April 2008 sebelum ini pun hasil wang rakyat atau lebih mesra sebagai wang tokey balak yang PAS curi. Habis kesemua yang hadir muktamar di Ipoh makan dan menikmati dari hasil yang HARAM! Buat muktamar menelan belanja RM1juta .dari mana datangnya dana itu? Dana PAS? Atau mengunakan kepentingan kerajaan negeri Perak ketika pemerintahan MB tunggangan DAP! Sudah sudahlah berbohong: klik sini

Jika kerajaan BN PILIHAN RAKYAT yang terasnya UMNO mahu membantu rakyat,membelanjakan wang rakyat untuk rakyat ,apa masaalahnya,apahal Mahfuz menyalak? Rakyat beri sambutan pada UMNO ,PAS sakit hatikah?

sumber : pisau.net


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Sakit hati, dengki, hati busuk, cemburu dan mcm2 lg bila hati dah hitam legam

  2. MPP says:

    Pas kata nak buat kempen Umno pengkhianat rakyat..., tak jadi ka?

    Pas sudah kecut telur dengan isu gereja.

    kekekeke...

  3. Anonymous says:

    org pas elok suruh mahfus jaga telur2 dap je

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.