Lagi penghinaan kepada Almarhum Sultan Johor

on Monday, January 25, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Pierre Lim
adjectives for mahathir, hmmm let me see...demagogue, attention-seeker/whore, spoilt little bastard, judge-fucker, shit-kicker, user, manipulator, liar, fraud, Malaysia's freddy marcos, sore loser, dictator, tyrant, deputy PM fucker, racist, anti-semite, distorter of the truth, packie fucker, mr. 30%, pharoah, mahazalim, madey, Doc Cock, whiner, ...actor, these are what i can think up right now.

you sure both fuckers can stand each other in the same grave? hmmm, how about we bury both fuckers in the 69 position, ie. giving each other blowjobs
Semalam pada pukul 1.35 ptg ·

sumber papa gomo


PB menyarankan kepada Melayu Johor, NGO2 Melayu supaya segera ke balai polis bagi membuat laporan polis terhadap orang yang bangsat dan biadap seperti ini . Tangkap saja penyokong pakatan haprak ini dan jangan biarkan orang seperti ini suka2 hati menghina Raja-Raja Melayu !! Ini lah sebenarnya produk dari Pakatan haprak yang haramjadah dan bangsat !!

Manakala di blog gutter ,blog yang seringkali menghina Islam.Allah dan Melayu turut sama menghina Almarhum Sultan Johor. klik ("sultan johor died Bravo")

manusia Bangsat dan haramjadah ini patut diambil tindakan !!!


Polis "DIRAJA" Malaysia harus ambil tindakan dan siasatan secepat mungkin!

Kepada Menteri Amaran , jangan hanya beri amaran , tangkap saja orang yang biadab semua ini !!!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.