PAS perlu bertanggungjawab blogger mereka yang menghina Sultan Iskandar

on Monday, January 25, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Akhirnya blogger PAS , Aduka Taruna sudah menyerah diri kepada polis di IPD Kota Bharu .Rupa-rupanya blogger PAS ini tinggal di Kelantan dan penyokong setia Tok Guru Nik Aziz Al Menantunya .. klik disini

Walaupun aduka taruna sudah memohon maaf , tetapi sudah terlambat kerana rakyat Malaysia cukup terguris dgn kata-katan biadap dan kurang ajar ini . PAS pulak seperti biasa akan menafikan terus Aduka Taruna ini blogger PAS termasuk lah balaci-balaci blogger mereka .Malah dikatakan juga blog ini yang memulakan PAS Reform dan tidak melalui blogger PAS yg lain .

klik di sini kenyataan geng2 balaci PAS menafikan blogger Aduka Taruna blogger PAS dan juga di sini

Haha nak tergelak pun ada bila baca artikel penafian oleh blogger balaci PAS ini dan mereka cuba lepas tangan dalam hal ini . Mungkin Aduka Taruna ini juga turut berada di Konvensyen blogger PAS dulu tetapi bila beliau ditimpa kecelakaan , buat tak kenal terus ..haha Dulu bukan main lagi menyokong PAS Reforms sehingga buat kempen di dalam blog masing -masing menentang Hadi Awang dan ustaz Nasha .

Aduka Taruna sememangnya Blogger pakatan Pembangkang dan di daftarkan sebagai blogger PAS. Kalau tak mengapa beliau promosi menjula iklan jual T-Shirt PAS ??? Malah ada juga mangkuk dan bangan yang menuduh aduka taruna ini adalah blogger UMNO ..haha




PAS REFORM sebenarnya gerakan yang Aduka Taruna laksanakan, dan modus operandinya adalah menentang kepimpinan Hj Hadi dan Nasharudin .


Malah Aduka Taruna dan Puak nya juga melancarkan JIHAD LANGGAR Haji Hadi!

Jika Haji Hadi sebagai Presiden PAS mereka kumpulan Aduka Taruna ini mereka tentang,

Persoalannya siapa kah Pimpinan PAS yang menyokong pergerakkan Aduka Taruna dalam PAS Reform ini?

Siapa Pimpinan PAS yang MENSPONSOR Aduka Taruna ini ?




2 Responses

  1. Anonymous says:

    dulu PKR yg kurang ajar dgn Raja , kini PAS pulak .. PAS tidak boleh lepas tangan dalam isu ini kerana ini merupakan perbuatan penyokong mereka sendiri ..

  2. Salam bro,

    Inilah hasil dakyah-dakyah komunis DAP, PKR dan PAS kepada anak-anak muda Melayu....... mereka seolah-olah sudah tiada agama dan adat resam Melayu.... inilah bakal pewaris Melayu yang akan menghapuskan institusi Raja di Malaysia mengikut agenda DAP melalui PAS dan PKR....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.