Kaki ampu Anwar dalam PAS buak lawak lagi ..

on Thursday, January 14, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


kaki ampu kuat Anwar Al Juburi

KUALA LUMPUR, 13 Jan: PAS amat kesal dengan kenyataan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein yang mengugut akan mengambil tindakan kepada Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mendakwa kerajaan Barisan Nasional (BN) gagal membendung gejala serangan ke atas gereja dan menuduh Umno sebagai dalang sebenar di dalam perkara itu.

Menurut Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad, apa yang dikatakan oleh Anwar itu adalah persepsi masyarakat Malaysia pada masa ini dan Kementerian Dalam Negeri (KDN) sewajarnya mengambil kenyataan itu sebagai satu teguran klik di sini


Komen PB

1. Sejak bila pandangan Anwal Al Juburi ini seperti mewakili pandangan keseluruhan rakyat Malaysia ?? Anwar tidak layak bercakap mewakili rakyat Malaysia kerana dia adalah ketua pembangkang dan sememangnya dia akan beri pandangan mesti hantam kerajaan .

2. Kenyataan Ustaz Idris yang menyifatkan apa yang dikatakan Anwar sebagai teguran cukup bangang sekali dan jangan ingat rakyat bodoh ke apa yg Anwar cakap memang berunsur fitnah jahat dan membuatkan rakyat benci kepada kerajaan . Nak bodek dan ampu Anwar pun berpada-pada la ..

3. Ini Anwar Al Juburi sejak bila dilantik jadi Penasihat KDN dan dok hantam KDN tidak buat apa2 dlm isu gereja terbakar ini ??


4. Buat kaki ampu terbaru seperti Ustaz idris , lihat video ini bertapa hipokrit dan pembohong besar si Anwar ini




2 Responses

  1. salam.
    sangat setuju dengan Tuan,
    terima kasih.

  2. Anonymous says:

    Kesian Ustaz Yeh...... dah mengaji ugama tinggi-tinggi, dah tulis buku tentang gerakan Islam, sanggup dok ikut buntut Anwar..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.