POLIS KETATKAN KAWALAN SEMPADAN , JAMIN RAKYAT DI SEMPADAN SELAMAT

on Sunday, December 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


KUALA LUMPUR: Polis mengetatkan kawalan keselamatan di sempadan Malaysia-Thai ekoran empat serangan bom di Danok yang terletak kira-kira 1km dari Kompleks Kastam, Imigresen dan Kuarantin di Bukit Kayu Hitam, Ahad.
Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Mohd Bakri Mohd Zinin bagaimanapun memberi jaminan bahawa rakyat Malaysia yang tinggal berhampiran sempadan akan berada di bawah kawalan polis.
"Berikutan kejadian pengeboman di Padang Besar, Danok dan Dadao, polis sedang memantau perkembangan dan telah mengambil langkah berjaga-jaga, termasuk mengetatkan keselamatan di kawasan sempadan kita.
"Orang ramai tidak perlu bimbang tetapi saya menasihati orang-orang yang mempunyai urusan di kawasan itu untuk lebih berhati-hati," kata Mohd Bakri dalam satu kenyataan



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.