LANTIK JURUCAKAP USUL,PEMUDA UMNO IKTIRAF SUARA MAHASISWA @KhairyKj @azwanbro #PAU2013

on Monday, December 2, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin memilih empat pendekatan baru bagi Perhimpunan Agung UMNO 2013.

Pertama, melantik seorang wakil mahasiswa, Mohd Afifi Mohd Arif sebagai jurucakap usul di Perhimpunan Agung Pemuda UMNO 2013 pada Rabu.

Kedua, mengadakan Kumpulan Fokus Pergerakan Pemuda UMNO bagi memperkemaskan usul yang akan dibahaskan dalam PAU 2013.

Ketiga, pendekatan media sosial dan penubuhan pasukan Facebook bagi menyiarkan segera inti pati perbahasan PAU 2013. 

Keempat, penubuhan pasukan khusus bagi melihat usul dan melaksanakannya dengan segera.

Ada 14 orang termasuk seorang mahasiswa, Mohd. Afifi Mohd. Arif dipilih sebagai jurucakap usul pada Perhimpunan Agung Pemuda UMNO.

Dua Exco Pemuda UMNO iaitu Dr. Fathul Bari Mat Jahaya dan Armizan Mohd. Ali dipilih sebagai jurucakap Pemuda UMNO ke Perhimpunan Agung UMNO.


One Response

  1. Anonymous says:

    DAJAL betul mereka yg. MENGHINA para ulama INTELEKTUAL Islam TERKEMUKA kita spt. YB Ustaz Mohd. Kazim Elias Al-Hafiz (ceramahnya tak jemu lansung,termasuk di dlm. menggunakan bahasa org. kpg kita - teringat ceramah “Marah”nya, yg. memberi cth. tentang sikap marah yg. paling teruk dlm. Islam (teringat si PENJAHANAM dlm. PAS, sampai golongan ulama mcm. Ustaz Kazim pun mahu diHINA dgn. amat keji), dgn. mengajuk si Damak, dr. filem Klasik Melayu yg. begitu indah, lakonan pelakon GEMILANG kita, Allahyarham Nordin Ahmad, dlm. "Sri Mersing" –lihat di http://www.youtube.com/watch?v=YVC0PZ4XUg8)!

    Dan apa salahnya kalau Ustaz Kazim menetapkan syarat biar boleh menegur kesalahan dlm. UMNO,, kerana tujuannya IKHLAS berjuang demi MEMPERJUANGkan Islam/umatnya?! Apalagi, bila si LIBERAL pencinta "demokrasi-hak asasi" LIBERAL Barat-Zionis, makin mara mahu MENGUASAI keseluruhan UMNO/PAS, terutamanya PEMUDA UMNO! Maka, sebab itulah makin naik muka si KAPIR-puak-syaitan MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR - kerana ramai si LIBERAL Islam/Melayu dr. PKR/PAS/UMNO, asyik PUJA dan TUNDUK pd. mereka, di bumi PUSAKA NEGARA ISLAM kita ini!

    Lagipun, bijak benar strategi YAB PM kita ini utk. meningkatkan peranan ulama dlm. UMNO – utk. menyatukan PAS-UMNO serta umat Islam/Melayu, di masa hadapan, InsyaAllah! Ini yg. si Kapir Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu PAP-Barat-Israel mereka) amat benci!

    UMNO, termasuk PEMUDA, mesti tingkatkan peranan YB Ustaz Mohd. Kazim Elias serta YBHG Dr. Asyraf Wajdi Dato' Duzuki (Yg. Dipertua YADIM) – yg. suara mereka memang amat LANTANG MEMPERTAHANkan Islam/umatnya serta Tanah Melayu PUSAKA kita ini sbg. NEGARA ISLAM, serta utk. membimbing jenerasi muda Islam/Melayu kita yg. makin diJAHANAMkan budaya syaitan KAPIR Illuminati Barat-Zionis, yg. mencipta dan memaksa falsafah, budaya dan undang-undg LIBERAL Barat-Zionis ke atas seluruh Dunia termasuk Dunia Islam - tetapi sebenarnya di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus memuja wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus menjahanamkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam, terutamanya anak muda Islam, yg. sering TERSIHIR dgn. industri seni Hollywood/Barat-Zionis!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.