Apa petanda bila Kamera AES rebah ke bumi ?

on Tuesday, October 23, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Pak Menteri MOT , JPJ , MIROS cukup bangga sekali  mepertahankan bercakap di media bahawa kita akan bawa satu  sistem terbaik dunia iaitu kamera AES . Buktinya dah berjaya di puluhan buah negara bagi menjaga NYAWA RAKYAT !!

Bila GPB melihat gambardi facebook  kamera AES dah rebah ke bumi selepas baru sahaja diperkenalkan , persoalannya adakah sistem ini wajar  di negara kita ?   Kat Malaysia ini  kadar vandalisme memang cemerlang  sekali dan tak percaya tanya orang KTMB iaitu berapa ribu mereka  terpaksa habiskan untuk repair balik cermin komuter yang  baru dibeli  China ini akibat balingan batu .

Kamera ini tangkap gambar kereta je tapi bukan orang ...Kalau cermin keretapi komuter pun pecah , apatah kamera termahala ini dipasang memang untuk cekik duit rakyat & kayakan syarikat yang pasang ini .









Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.