RPK simpan gay boy dalam rumah di London?

on Tuesday, May 25, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




Oleh UNTA BELANG, Malaysia Instinct

Bukan main lagi nampaknya Raja Petra Kamaruddin berucap persis seorang hero di depan lebih 300 orang di London baru-baru ini. Dengarnya, semua yang hadir perlu diperiksa dulu beg masing-masing, mungkin dia takut ada SB dari Bukit Aman 'join' ceramah itu kot.

Pengendali Malaysia Today itu menghilangkan diri sejak lapan bulan lalu selepas dua waran tangkap dikeluarkan terhadapnya kerana gagal hadir ke mahkamah pada 23 April dan 23 Mei 2009 bagi perbicaraan menerbitkan artikel berbaur hasutan dan memfitnah isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah MansorLebih gempak lagi, kehadirannya kali ini dikatakan siap dengan bodyguard lagi.

Entah Yahudi mabuk manalah yang dia upah untuk jadi bodyguard dia. Tapi biasalah, bila di London, semuanya jadi glamour, silap haribulan bodyguard yang dia bawa tu cuma setaraf dengan pengamal keselamatan Sekolah Kebangsaan Taman Melawati je. Cuma bila di London, yang hampas pun boleh tukar jadi baja, yang taik pun boleh tukar jadi bunga!

Seperti biasa, RPK terus memekak macam anjing Rottweiler menyalak kat Batu Caves, dengan harapan Batu Caves tu akan runtuh dan menyembah kedua-dua belah kakinya. Sayangnya dia lupa pepatah orang Melayu, bagaikan anjing menyalak bukit itu maknanya satu perbuatan yang dilakukan secara sia-sia.Yang paling lawak, dia minta kerajaan Malaysia tuduh dan dakwa dia di mahkamah United Kingdom, bukan di Malaysia.

Kononnya dia ikut falsafah Sun Tzu - Berlawanlah Di Wilayahmu. Baik kalau kita akur dengan permintaan RPK, maknanya semua suspek atau penjenyah di Malaysia boleh pergi mana-mana saja di dunia ini. Jangan risau, kalau ada pertuduhan, kerajaan akan menyediakan tiket penerbangan dan penginapan kepada polis, pendakwaraya serta saksi untuk ikut buntot para suspek dan penjenayah mengikut negara mana yang mereka selesa atau ingin dibicarakan.Kalau RPK oklah, dia banyak 'funder'.

Dia boleh pilih UK sebagai tempat perbicaraan, tetapi kalau suspek tu orang Rwanda, kita nak bicara kat mana lak? Silap haribulan terpaksa bicara bawah pokok, macam Nizar dan kengkawannya bersidang di Ipoh dulu. Apa punya tuurrrrr!!!!RPK dalam ceramahnya juga berulangkali mengutuk Rosmah yang menurutnya sering campur tangan dalam pentadbiran negara termasuk dalam urusan penghakiman.Amboi sedapnya dia membuat tuduhan. Apatah lagi bila dia hanya bercakap tanpa memberikan walau satu bukti pun, waima sehelai kertas, bagi membuktikan dakwaannya itu.

Kalau begitu, Unta Belang juga boleh menuduh RPK simpan gay boy dalam rumahnya di London bagi memuaskan nafsu serakahnya. Marah?

Oh RPK tak boleh marah, jika dia menuduh Rosmah tanpa bukti, maknanya orang lain seperti Unta Belang pun boleh buat benda yang sama terhadap dirinyaSebab tu Unta Belang setuju sangat dengan kenyataan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim yang mengingatkan RPK bahawa dia tidak akan dapat lari seumur hidup daripada undang-undang Malaysia.

Tegas Rais, meskipun berlindung di London yang penuh dengan cara hidup seronok yang diharungi pengendali portal berita antikerajaan Malaysia Today itu, kesalahannya yang sedang disiasat di sini ‘tidak akan habis dengan pukulan kata-kata sinis’ semata-mata."Suatu hari dia akan bertemu buku dengan ruas, perilakunya sebagai pelarian hanya sementara sahaja.

"Kesalahan yang dilakukannya di bawah Akta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia 1998 dan kesalahan yang sedang dihadapinya di bawah undang-undang negara ini akan mengekori sepanjang hidupnya,

"Malah Rais turut menyifatkan Raja Petra sebenarnya sudah tidak ada lagi perasaan atau kecenderungan hati untuk bertindak sebagai anak watan Malaysia.

"Dia lebih cenderung menyerah nasib kepada sistem keadilan negara asing berbanding sistem di tanah air sendiri.

"Ini bukan tersandar pada prinsip yang utuh tetapi pada rasa cemas untuk melakukan kesalahan terhadap negara sendiri," kata Rais lagi.

Unta Belang percaya, selepas ini RPK akan terus buat road show bagi menjelaskan 'kemungkaran dan kemunafikan' yang kononnya terjadi di Malaysia dibawah kepimpinan Najib.Tetapi percayalah, makin lama dia buka mulut, dia sebenarnya telah membongkarkan 'kemungkaran dan kemunafikan' dirinya sendiri!


sumber : The Unspinners


2 Responses

  1. majlis itu sekadar pentas lakonannya menarik perhatian terhadap dirinya sebagai political exile dari negara yg tidak demokratik. bodyguard disewa dua tiga jam untuk boost imej je. kita patut highlight dia sebagai criminal refugee yg ada dua waran tangkap keatasnya. He is an outlaw.

  2. jitraguy says:

    Ini lah satu-satu tanda akhir zaman.. Umat islam ikut kafir, seperti mengikut ular masuk lobang nya,. semakin ikut, semakin dalam , tak boleh nak patah balik... pernah orangPASPPISPUS marah aku, berani kau ubah hadis, kata dia, bukan ular laa, ulat,, ker apa tah mamat tu kata,, hahaahaha

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.