Badut AMK buat lawak , PKR tidak tergugat pelantikan Ezam sebagai Senator

on Monday, May 3, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

"Ezam , ingat PKR tidak tergugat pun you jadi Senator " ..
saya bagi amaran ...


SHAH ALAM – Pelantikan bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Ezam Mohd Noor sebagai senator tidak menggugat Parti Keadilan Rakyat (PKR) mahupun Pakatan Rakyat (PR), sebaliknya diyakini akan menyebabkan pepecahan dalam UMNO terutama di kalangan Pemuda UMNO.

Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata, beliau yakin sebahagian besar pemimpin UMNO tidak bersetuju dan berpuas hati dengan pelantikan Ezam yang baru dua tahun menyertai UMNO dilantik sebagai senator.

“Dalam kalangan pemimpin UMNO juga ramai yang tidak begitu senang dengan kehadiran Ezam dalam parti apatah lagi dengan layanan hebat Perdana Menteri dengan melantiknya sebagai senator.

“PKR begitu simpati dengan pemimpin UMNO yang lain yang lebih layak diberi ruang. Apa yang berlaku ini ibarat pepatah “kera dihutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan’,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Nampaknya UMNO juga ketandusan pemimpin muda dengan melantik pemimpin ‘kitar semula’ yang dahulunya musuh ketatnya mewakili parti di Dewan Negara,” katanya.






Hahaha cukup kelakar betul kenyataan insan yang kecewa seperti Shamsol AMK .. Sepatutnya pepatah “kera dihutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan’ adalah patut dilempaq ke muka Shamsul sendiri .

Sebab beliau lah insan yang paling kecewa tidak dipandang oleh Brader Anwar bin Ibrahim pun untuk diangkat sebagai calon PKR di Hulu Selangor. Malah Anwar lebih suka mengambil kaki botol Zack Daniel menjadi calon PKR . Di kalangan AMK sendiri pun ramai kecewa bila Zaid dipilih oleh Anwar bukannya Shamsol . klik di sini . kesiannya ...

Shamsol sengaja membuat helah kononnya mereka ini iaitu gerombolan cicak mengkarung @ pendekar2 tempang Anwar ini tidak gentar pun dengan perlantikan Ezam sebagai Senator . Ini semua cakap nak bagi sedap dengar saja dan sebenarnya puak2 ini adalah orang paling kecut teloq bila Ezam akan dilantik sebagai Senator .Bila mereka dengar saja khabar berita Ezam bakal dilantik senator , mereka inilah paling laju sekali dok cakap dalam twitter menyindir pelantikan Ezam ,

Kalau Shamsol cakap UMNO ketandusan pemimpin muda dengan melantik pemimpin ‘kitar semula’ , PB ingin tanya juga mengapa PKR dan Anwar melantik juga Zack Daniel iaitu pemimpin kitar semula @ katak sebagai calon PKR di HS bukannya orang lain ???

Mengapa tak lantik saja calon hebat seperti Shamsol AMK yang sudah sekian lama menabur keringat dan bakti menjadi pencacai Anwar dan diberi habuan sebagai calon PKR ???


3 Responses

  1. Kah kah kah...sibadut buncit ni berbunyi pulak dia..sedangkan dia yang terasa hati pabila Zaid dicalonkan di hulu selangor...apa yang sebetulnya ..puak-puak PKR ni dah terasa panas bontot sebab bakal berdepan dengan Ezam di dalam dewan nanti..

    Apa tak pening nya...semua perkara mengenai PKR ada didalam kocek Ezam...sekali ezam jeling dah terkedu puak PKR dialam dewan..tapi yang pasti sekiranya ezam bersuara..maka akan kecoh lah didalam dewan dengan perangai dan jerit pekit monyet-monyet pas dan pkr umpama berok didalam zoo

  2. Anonymous says:

    MUKA SI SAMSUL KETOT NI CUMA LAYAK JD PERISAI BILA ADA DEMO HARAM ATAU DIORG SBB TU ANWAR X PANDANG MUKA DIA LANTIK ORG LAIN JD CALON DI HULU S'NGOR.

  3. Anonymous says:

    PB-saya setuju dengan pandangan Anak Lenggong, ingin tambah sikit tolong spare big size pampers, nanti bertaburan merata-rata tak sempat gali lubang.tentu busuk!.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.