PAS gadai kalimah Allah antara faktor kemenangan DAP di Sibu

on Tuesday, May 18, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Ini yang Nik Aziz mahukan berlaku bila kalimah Allah
digadaikan kepada agama kristian ??



Apa kesannya kepada umat Islam apabila kenyataan
seperti ini disebarkan ??



Faktor kedua kemenangan DAP selain sentimen kuasa Cina adalah PAS telah jual kalimah ALLAH kpd gereja di Sibu . Nik Aziz sudah jual kalimah Allah demi kuasa poltitik walaupun mendapat tentangan oleh Dr Haron Din yang menegaskan DAP tidak boleh menggunakan kalimah Allah dalam kempen politik mereka .

Nik Aziz - Khalid - Dr Mariah adalah trio PAS yang hebat menjual kalimah Allah di Sibu hingga berjaya menarik sokongan pengundi Kristian di sana mengundi DAP . klik di sini










One Response

  1. Anonymous says:

    mabuk banyak mabuk,salah satunya mabuk kuasa.apa peduli akan terjadi cakap saja tak payah tek,nanti kena kutuk kita boleh nafikan,tak cakap pun.inilah yang berlaku buat masa ini apabila iblis telah bersekutu dengan orang alim. alim bukan nak cakap tipu kut.inilah penghasutan yang telah dimenangi oleh iblis, jadi pada tuan-tuan yang telah sedar tinggalkan kecelaruan ini.nak nasihat tak nampak jalan dah.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.