PENANG BANGKIT !! MELAYU TIDAK RELA DIPERBODOHKAN

on Monday, December 7, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


PB menyahut seruan bersama-sama Pisau ,sebagai rakyat negeri Pulau Pinang, ingin menyeru kepada orang-orang Melayu Pulau Pinang tidak kira di pulau atau seberang , tidak kira fahaman politik UMNO ,PAS dan PKR .....ini amat penting untuk survival orang melayu di Pulau Pinang,

Marilah kita semua bangkit dan demi selamatkan maruah bangsa dan agama Islam , jangan biarkan lagi diri Melayu Pulau Pinang diperbodohkan lagi. Janganlah kita Melayu PP jadi seperti Melayu Singapura.. kalau sudah jadi seperti di sana itu , menyesal dan keluar air mata darah sekalipun tidak berguna lagi .

Lee Kuan Yew telah turunkan ilmu berguna kepada pewaris bangsanya seperti Guan Eng dan tindakan beliau sekarang ini memulakan usaha ‘rezoning’ atau mengezon semula atau membuat garis persempadanan semula semua penempatan penduduk Pulau Pinang. Rancangan di sebalik itu ialah menjadikan semua kawasan majoriti pengundi Melayu berpecah menjadi secil-kecil dan tidak ada suara majoriti di semua tempat. Untuk ini orang Melayu akan dipindahkan dalam bentuk kumpulan –kumpulan kecil dan diletakkan ketengah-tengah kawasan pengundi Cina .
klik di sini ke blog Yazid Othman

Jadi, orang Melayu PP boleh bertindak dan bangkit dengan seperti blog Pisau cadangkan :



1. Menghantar MEMORANDUM BANTAHAN KEPADA MAJLIS TANAH NEGARA.

2.Menghantar MEMEORANDUM BANTAHAN kepada SURUHANJAYA PILIHANRAYA.

3. Menghantar MEMORANDUM BANTAHAN kpd KEPALA CINA SOSIALIS P.PINANG.

4. Membuat ceramah dan seminar terbuka di Pulau Pinang.

5. Membuat undian secara online di Facebook.

6. Meminta agar kakitangan kerajaan Negeri TIDAK MEMATUHI SEBARANG ARAHAN KEPALA CINA SOSIALIS.

7. Bangkit dan bersemuka dgn YB-YB Cina Sosialis P.Pinang.

8. Memasang sepanduk bantahan secara besar-besaran.

9. Melakukan TINDAKAN SIVIL TIDAK MEMATUHI SEBARANG ARAHAN KEPALA CINA SOSIALIS DENGAN MENUTUP PEJABAT-PEJABAT NEGERI SEHINGGA KEPALA CINA SOSIALIS MELATAK JAWATAN.

10. Memulakan TINDAKAN PROSIDINGH SIVIL TERHADAP KEPALA CINA SOSIALIS DENGAN MEMOHON INJUKSI, WRIT MANDAMUS ( PERINTAH MAHKAMAH MENGHALANG DAN MEMBATALKAN SEBARANG PERINTAH KEPALA CINA SOSIALIS).

11. Tindakan prosiding sivil itu hendaklah di buat atas alasan dan hujah bahawa:-

a. Kepala Cina Sosialis telah ultra-vires dlm kuasa-kuasa nya dan bertindak dengan sewenang-wenangnya.

b. Melanggar hak-hak isitimewa Melayu di dalam Perlembagaan Malaysia.

c. Tindakan Kepala Cina Sosialis itu melanggar dan bertentangan dengan Perlembagaan Malaysia dan tidak sah serta terbatal.

d. Bahawa tindakan rezoning yg dilakukan oleh kepala Cina sosialis itu adalah di buat dengan niat jahat dan curang serta memprejudiskan hak-hak pengundi yg bukan penyokong parti sosialisnya.

e. Mendapatkan perintah injuksi terhadap DUN dan ahli DUN parti Cina sosialis itu drp terus menerus mengurangkan hak-hak isitmewa orang Melayu dan drp melakukan sebarang tindakan yg boleh menjejaskan kepentingan dan perlindungan hak-hak istimewa Melayu di dalam Perlembagaan.

f. Mengumpul bilangan jemaah melebihi 40 orang dan membaca Yassin 41 kali terhadap KEPALA CINA SOSIALIS DAN PARTI NYA DAN PARA AHLINYA KESEMUANYA DAN SETIAP SATU DAN TERHADAP MEREKA YG MENYOKONG MEREKA SUPAYA MEREKA MENERIMA BALA BENCANA dan menjadi ORANG YG HINA DAN TIDAK UPAYA MELAKUKAN APA JUA.


baca lagi seterusnya pendedahan ini di blog PISAU !!!!!!!!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.