PAS memang diperkudakan DAP

on Saturday, December 12, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



PB cukup setuju dengan Pak Ibrahim Ali menyifatkan cabaran Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub agar beliau mengemukakan bukti Pas bersekongkol dengan DAP untuk memecah-belah orang Melayu sebagai lucu dan berpura-pura. klik di sini

Sudah terang lagi bersuluh , PAS masih lagi berdalih dan ibaratkan ‘sudah gaharu cendana pula, sudah tahu bertanya pula’. Ibrahim Ali kemukan bukti iaitu PAS yang membantu DAP menubuhkan kerajaan di Perak, dan juga di Selangor yang melibatkan Exco Kerajaan Negeri, Datuk Hasan Mohamed Ali berhubung isu arak, Pas turut bersekongkol dengan DAP. Malah dalam isu Nga Kok Meng pertikai peruntukan masjid , beberapa pemimpin PAS yang jadi barua DAP terus memberi sokongan padu kepada pemimpin DAP yang biadap itu .

PB ingin tunjuk lagi bukti PAS bersekongkol dengan DAP dengan pendedahan oleh pemimpin PAS sendiri yang dituduh pro kerajaan perpaduan iaitu Dr Hassan Ali . Hassan Ali mendedahkan salah satu punca kejatuhan PR di Perak iaitu orang Melayu dikudakan oleh DAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.